تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 174802

داعش نقشه های آمریکا را اجرا می کند

عضو مجلس نمایندگان ترکیه گفت: اکنون شاهد فعالیت گروه های افراطی مانند داعش هستیم که رفتارهای آن نشان دهنده اجرای نقشه های آمریکا هست.
داعش نقشه های آمریکا را اجرا می کند
به گزارش خبرنگار تقریب "محمد علی ادیب اوغلو " صبح روز دوشنبه در دومین روز کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام گفت: تحولات سیاسی منطقه موجب تحول در کشورها شده که بیداری اسلامی را به همراه داشت.

وی گفت: این بیداری اسلامی امروزه یک جریانی است که در همه جا گسترش یافته و دشمن در تلاش است تا جلوی این گسترش را بگیرد.

عضو مجلس نمایندگان ترکیه بیان داشت: آنها به دلیل نقش ایران و حزب الله و سوریه نتوانستند به اهداف خود برسند و این نشان دهنده قدرت اسلام و وحدت است.

اوقلو بیان داشت: باید رفتارهای خوارج را که جان مسلمانان را حلال می دانند مورد بررسی قرار دهیم و این گروه ها موجب شده که دیدگاه ها نسبت به اسلام تغییر کنند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان ادامه داد: توطئه هایی که در پی ایجاد جنگ های داخلی در منطقه وجود دارد، دست هایی است که داعش و گروه های تکفیری را ایجاد کرده و می خواهند به اسلام ضربه بزنند.

عضو مجلس نمایندگان ترکیه ادامه داد: دانشمندان اسلامی باید این تحولات را بررسی کرده و نقش کشورها مشخص شود.

اوقلو با اشاره به تشکیل ائتلاف بر علیه داعش توسط گروه های استکباری بیان داشت: داعش موجب ائتلاف گروه های ننگین شده اند و آبروی مسلمانان را برده اند و مردم را وارد جنگ مذهبی کرده اند و جبهه غرب می خواهند مردم را فرسوده و توانایی اقدام را از آنها بگیرد.

وی گفت: اکنون شاهد فعالیت گروه های افراطی مانند داعش هستیم که رفتارهای آن نشان دهنده اجرای نقشه های آمریکا هست.

عضو مجلس نمایندگان ترکیه بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا چهره اسلام را از بین ببرند و جنگ های داخلی و مذهبی را گسترش دهند و این قطعا نقشه دشمنان است.

اوقلو با بیان اینکه یکی از نقشه ها اختلاف اندازی میان ایران و ترکیه است گفت: این نیز یکی دیگر از نقشه های دشمن است که باید با بکوشیم تا چهره واقعی اسلامی تبیین شود.
https://taghribnews.com/vdcjyxev8uqeaoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی