تاریخ انتشار۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 213105
مسئول فلسطينی:

اقدامات صهیونیست ها هیچ خللی در مسیر انتفاضه ایجاد نخواهد کرد

عضو کمیته مرکزی حزب شعب فلسطین با بیان اینکه انتفاضه قدس همچنان با قدرت ادامه دارد، اظهار داشت: من معتقدم که انتفاضه باز هم گسترده تر خواهد شد.
اقدامات صهیونیست ها هیچ خللی در مسیر انتفاضه ایجاد نخواهد کرد
 به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه القدس، "معتز السید" عضو کمیته مرکزی حزب شعب فلسطین، اظهار داشت: ملت فلسطین به حرکت جدی خود برای کسب آزادی ، استقلال ملی و رهایی کامل از اشغال اسراییل در نیم قرن گذشته ادامه می دهد. امروز رژیم صهیونیستی با رد حضور و وجود هر شهروند فلسطینی در سرزمین مادری اش در حال نشان دادن چهره اصلی خود است. اسراییل با هرگونه تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی که در امنیت و آرامش در چارچوب بین المللی ادامه حیات دهد مقابله می کند.

وی افزود: من معتقدم که انتفاضه قدس همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. مردم فلسطین اهداف مد نظر را محقق خواهند کرد و این چیز بعید و دور از دسترسی نیست.

این مسئول فلسطینی اظهار داشت: هیچ اقدامی از سوی صهیونیست ها به هر میزان که وحشیانه باشد نخواهد توانست در مسیر انتفاضه قدس خللی ایجاد کند. برعکس اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس باعث افزایش قدرت و صلابت ملت فلسطین و تصمیم آن برای احقاق حقوقش می شود.

وی اظهار داشت: من معتقدم که ما به زودی شاهد تحولات اساسی در عرصه مبارزه با اسراییل خواهیم بود و شیوه مبارزه مقاومت فلسطین به یک منوال ادامه نخواهد یافت، من معتقدم که انتفاضه باز هم گسترده خواهد شد و همه گروه های فلسطینی برای رهایی از رژیم اشغالگر اسراییل تلاش خواهند کرد و شیوه مبارزه نیز به همین شکل ادامه نخواهد یافت.


 
https://taghribnews.com/vdcjyte8iuqevvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی