تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۹:۳۸
کد مطلب : 46280

راهكار مقابله بادسیسه‌ های صهیونیست اغنای فكری و فرهنگی مردم است

با حضور نماينده مقام معظم رهبري در منطقه كردستان و روحانيون اهل سنت استان هاي كردستان و آذربايجان غربي بيست و سومين گردهمايي مسئولان شعب ۲۲ گانه مركز اسلامي غرب كشور در سنندج برگزاتر شد.
راهكار مقابله بادسیسه‌ های صهیونیست اغنای فكری و فرهنگی مردم است
به گزارش خبرنگار ما از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌ شاهرودی  دراین گردهمایی اظهار داشت: در حال حاضر اسلام تنها تمدنی است كه در مقابل تمدن مفسد غرب ایستاده‌ و با نشر افكار و فرهنگ ضد استكباری خود صهیونیسم جهانی و اهداف آنان را مورد هجوم قرار داده‌است. 

حجت‌السلام حسینی‌شاهرودی، تصریح كرد: تغییر ذائقه فرهنگی و افكار مسلمین در قالب جنگ نرم از مهمترین اهداف صهیونیسم جهانی برای تسلط بر مسلمین به شمار می‌آید و تنها راهكار مقابله با این دسیسه‌ ها اغنای فكری و فرهنگی مردم است. 

نماینده ولی فقیه در استان كردستان، خاطر نشان كرد: در جنگ نرم نیروهای خط مقدم را نیروهای فرهنگی تشكیل می دهند و چون هدف اصلی دشمنان ضربه به اسلام و احكام دینی ماست در نتیجه نیروهای خط مقدم را روحانیون و فعالان عرصه دینی تشكیل می ‌دهند و باید در این مسیر تمام توان خویش را به كار گرفته و با جهادی فرهنگی نقشه های شوم دشمنان را خنثی نمایند. 

تقدیر از قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب
وی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام "سیدموسی موسوی" رئیس سابق مركز بزرگ اسلامی غرب كشور و قائم مقام کنونی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: مركز بزرگ اسلامی غرب كشور دستاوردهای عظیمی در طول ۳۰ سال عمر با بركتش در خدمت‌ رسانی همه جانبه به جامعه شریف روحانیت منطقه كردستان داشته و خدمات مرهون تلاش های حجت الاسلام موسوی است و امروزه جایگاه مركز بزرگ اسلامی غرب كشور در خدمت ‌رسانی به روحانیون و طلاب اهل سنت و همچنین تربیت و آموزش طلاب آشنا به علوم روز دنیا بسیار قابل توجه و موثر است. 

وی اجرای برنامه ‌های مختلف در راستای بصیرت ‌بخشی و دانش‌افزایی طلاب و روحانیون زیر پوشش این مركز را از جمله عوامل توسعه و پیشرفت كمی و كیفی خدمات و فعالیت های ارائه شده توسط این مركز عنوان كرد. 

حجت الاسلام "علی احمد بهاری" مدیر اجرایی مركز بزرگ اسلامی غرب كشور نیز در این گردهمایی، اظهار داشت: هم ‌اکنون شاهد عضویت ۴هزار روحانی اهل سنت استان‌های کردستان و آذربایجان غربی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و بیش از ۲هزار طلبه در مدارس علوم دینی رسمی و سنتی این دو استان زیر نظر مرکز بزرگ هستیم كه در قالب برنامه ‌ها و طرح ‌های مختلف از خدمات آموزشی و حمایتی این مركزدر شعب ۲۲ گانه مستقر در شهرهای مختلف این دو استان بهره ‌مند می شوند. 

مدیر اجرایی مركز بزرگ اسلامی غرب كشور افزود: ۹۹ و نیم درصد از روحانیون اهل سنت استان‌های کردستان و آذربایجان غربی زیر پوشش برنامه‌ های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هستند. 

وی افزود: تاكنون ۲۲ گردهمایی با هدف تشریح اهداف و برنامه ‌های مركز و تقویت هرچه بیشتر سطح كمی و كیفی خدمات ارائه شده برای رؤسای مراكز ۲۲ گانه تابع در سنوات گذشته برگزار شده و در این گردهمایی نیز برنامه‌ های سال ۹۰ و چشم ‌اندازهای توسعه كمی و كیفی مركز برای سنوات آینده تشریح می شود.
https://taghribnews.com/vdcjy8ex.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی