تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 174839
آیت الله مقتدایی:

وحدت مهم ترین پیام کنگره جهانی جریان های تکفیری و دیدگاه علمای اسلام است

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: این کنفرانس پیام های بسیاری دارد که مهمترین پیام آن وحدت و همدلی میان علمای اسلام است.
وحدت مهم ترین پیام کنگره جهانی جریان های تکفیری و دیدگاه علمای اسلام است
به گزارش خبرنگار تقریب ، آیت الله "مرتضی مقتدایی" عصر روز دوشنبه طی سخنانی در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، اظهار داشت: کنگره جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام بسیار مهم و ضروری بود و اجرای آن بسیار احساس می شد.

وی گفت: امروزه دشمنان با همه توان در برابر مسلمانان ایستادگی می کنند و این اجماع علمای اسلام می تواند در کاهش این توطئه ها موثر باشد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به تلاش های گروه های تکفیری عنوان کرد: اقداماتی که تکفیری ها انجام می دهند هیچ ربطی به اسلام ندارد و این اجماع مسلمانان نشان دهنده همین موضوع است.

آیت الله مقتدایی عنوان کرد: امید است که علمای اسلام که هر کدام در منطقه محور مسلمانان هستند اثرات این کنگره را بیان کنند.

وی گفت: اگر بین مسلمانان کسانی هستند که زمینه انحراف در میان آنها هست متوجه شده و فریب این مطالبی که افراطی و تکفیری ها و همچنین داعشی ها مطرح می کنند فریب آنها را نخورند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: امروزه گروه های تکفیری با همه وجود به عرصه آمده و تلاش می کنند که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی گفت: این کنگره پیام های بسیاری دارد که مهمترین پیام آن وحدت و همدلی میان علمای اسلام است.
https://taghribnews.com/vdcjtxevhuqeaoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی