تاریخ انتشار۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 207832

ادامه درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی

نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری در ورودی محور شمالی شهر البیره در نزدیکی شهرک «بیت ایل» 4 جوان فلسطینی از جمله دو نفر را که به‌شدت زخمی شده بودند، دستگیر کرد.
ادامه درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی
در بیست و چهار ساعت گذشته در سه عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان  در سرزمین‌های اشغالی، چند صهیونیست زخمی شدند.در جدیدترین عملیات ضدصهیونیستی یک جوان فلسطینی با سلاح سرد 3 صهیونیست را هدف قرار داد که وضعیت یک نفر از انان وخیم گزارش شده و دو نفر دیگر نیز جراحاتی برداشتند.به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری «العهد» لبنان، شب گذشته یک جوان فلسطینی با سلاح سرد 3شهرک‌نشین اسرائیلی را هدف قرار داد که بر اثر آن یک نفر به‌شدت مجروح شده و دو نفر دیگر جراحت‌های سطحی برداشتند.
ادامه حملات فلسطینی‌ها با استفاده از سلاح سرد علیه اسرائیلی‌ها بیانگر خشم آنان از بی‌حرمتی‌های پی‌درپی اشغالگران به مقدسات فلسطین اشغالی است و به‌عبارت بهتر زخم فلسطینی‌ها از اقدامات اشغالگران فقط با شکست دادن دشمن التیام پیدا می‌کند.
عملیات جدید ضدصهیونیستی که در ورودی یکی از مجتمع‌های تجاری در شهر «بیتاح تکفا» در مرکز فلسطین اشغالی رخ داد، سومین حمله از نوع خود در کمتر از 12 ساعت اخیر به شمار می‌آید، به این معنی که پیش از آن نیز یک دختر فلسطینی با چاقو یک شهرک‌نشین را در شهرک قدیمی قدس هدف حمله قرار داد و مجروح کرد، اما خود وی نیز به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به‌شدت زخمی و دستگیر شد.
همچنین پیش از آن «امجد حاتم الجندی» جوان 17ساله فلسطینی با استفاده از چاقو یک نظامی و یک شهرک‌نشین اسرائیلی را در منطقه «کریات جات» در شمال شرقی شهرک اسدود هدف حمله قرار داد.

پدیده نوظهور «مقاومت فردی» در فلسطین که این روزها شاهد تکرار آن هستیم، مقامات اسرائیلی را سردرگم کرده است، زیرا از دید کارشناسان مقاومت فردی خارج از چارچوب‌های گروهی و تشکیلاتی صورت می‌گیرد و قابل تعقیب هم نیست.
این اقدامات ضدصهیونیستی جدید در قدس اشغالی در حالی صورت گرفت که هفته گذشته نیز در یک عملیات ضدصهیونیستی در نابلس واقع در کرانه باختری دو شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند.
به‌دنبال کشته شدن این دو شهرک‌نشین و نیز در پی تجاوزهای مکرر صهیونیست‌ها به مقدسات مسلمانان، اوضاع قدس و کرانه باختری به‌شدت متشنج شده و ملت فلسطین در حال آغاز کردن انتفاضه سوم خود علیه رژیم صهیونیستی هستند.
همچنین نیروهای ویژه ارتش اشغالگر اسرائیل در جریان درگیری در ورودی محور شمالی شهر البیره در نزدیکی شهرک «بیت ایل» 4 جوان فلسطینی از جمله دو نفر که به‌شدت زخمی شده بودند، دستگیر کرد.
این درگیری‌ها شدیدترین درگیری‌ها در یک هفته اخیر به شمار می‌آید و در جریان آن صدها دانشجوی دانشگاه بیر زیت در راهپیمایی گسترده به‌سمت «البیره» حرکت کردند اما نظامیان اسرائیلی آنان را هدف تیراندازی قرار داده و برای متفرق کردن انان از گاز اشک‌آور استفاده کردند.
ارتش اسرائیل همچنین تجهیزات نظامی و تعدادی نظامی و نیروهای گارد مرزی را به اطراف این شهرک ارسال کرد و علاوه بر این تک‌تیراندازان دشمن صهیونیستی نیز جوانان فلسطینی را هدف قرار دادند. تعدادی از شهروندان فلسطینی هم به‌ضرب گلوله‌های پلاستیکی و گازهای اشک‌آور در جریان درگیری‌هایی که در ورودی شهرک قلقیلیه در شمال کرانه باختری رخ داد، مجروح شدند.
در این میان صدها تن از تظاهرات کنندگان فلسطینی با پرتاب سنگ و شیشه‌های آتش‌زا و به آتش کشیدن لاستیک‌ با نظامیان اسرائیلی به مقابله پرداختند.
https://taghribnews.com/vdcjtae88uqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی