تاریخ انتشار۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 189987

قدردانی العبادی از بسیج مردمی عراق

نخست وزیر عراق با قدردانی از تلاشهای بسیج مردمی عراق، بر ضرورت هماهنگی بین تلاشهای جامعه بین الملل در حمایت از عراق تأکید کرد.
قدردانی العبادی از بسیج مردمی عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق یکشنبه با فلیپ هاموند وزیرامورخارجه انگلیس و هیأت همراه دیدار کرد.
دو طرف در این دیدار در خصوص اوضاع امنیتی و سیاسی عراق و منطقه و پیروزی های این کشور در مقابله با داعش و  آزادی برخی مناطق و آزادسازی بقیه سرزمینهای عراق بحث و گفتگو کردند.

العبادی بر ضرورت هماهنگی بین تلاشهای جامعه بین الملل برای حمایت از عراق در مقابله با تروریسم تأکید و از حماسه های بسیج مردمی عراق و مبارزه قهرمانانه  آنان با داعش در بسیاری از مناطق از جمله الانبار، نینوی و صلاح الدین  و آزاد سازی این مناطق قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حمایت بین المللی از نیروهای مسلح عراق، خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی عراق پیروزی های زیادی را در آزادکردن مناطق متعدد این کشور داشته اند و نبرد خود را تا آزادی کامل و وجب به وجب سرزمینهای این کشور ادامه می دهند.

نخست وزیر عراق همچنین بر تلاشهای دولت عراق برای بازگشت آوارگان به محلهای زندگیشان و بازسازی مناطق آزاد شده تأکید کرد.

وزیر امورخارجه انگلیس نیز به نوبه خود از پیروزهای دولت عراق در مقابله با تروریسم استقبال و بر آمادگی کشورش برای حمایت سیاسی و امنیتی و اقتصادی از عراق و بازسازی مناطق آزاد شده آن تأکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcjohevauqeohz.fsfu.html
مرجع : الغد برس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی