تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 299381
همزمان با سی امین سال تاسیس جنبش حماس:

هنیه:مقاومت در فلسطین برای آزادی قدس آغاز شده است

'اسماعیل هنیه' رئیس دفتر سیاسی حماس در سی امین سال تاسیس این جنبش در میان هزاران نفر از مردم فلسطین گفت:مقاومت در فلسطین برای آزادی قدس آغاز شده است.
هنیه:مقاومت در فلسطین برای آزادی قدس آغاز شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به نوشته پایگاه خبری معا، وی افزود: مردم فلسطین در راس هرم برای شکستن توطئه های دشمنان ضدفلسطین هستند و فلسطین و قدس طی این ۸ روز بار دیگر به مسأله اول و قطب‌نمای امت اسلام تبدیل و جرقه‌های انتفاضه زده شد.
 
وی در خصوص تصمیم ترامپ درباره قدس تاکید کرد: تصمیم ترامپ را برای اولین و آخرین بار ناکام خواهیم گذاشت.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اکنون جایگاه بین‌المللی آمریکا و رژیم صهیونیستی دچار تزلزل شده و اینها دیگر جایگاه قبلی خود را ندارند.
 
هنیه افزود:در تمام سطوح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دو هدف را دنبال می کنیم نخست: مجبور کردن دولت آمریکا برای عقب‌نشینی از تصمیمش علیه قدس و دوم: عدم تغییر هویت قدس و تقدیم نکردن آن به رژیم اشغالگر.
 
وی افزود:اصلا اسرائیلی وجود ندارد که بخواهد قدس به عنوان پایتخت آن معرفی شود.
 
هنیه با بیان اینکه تصمیم دولت آمریکا علیه قدس کمتر از بیانیه بالفور انگلیس نیست افزود:ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس بیان داشت:تحقق وحدت ملی فلسطین، ایجاد ائتلاف های منطقه ای و ادامه راه انتفاضه فلسطین سه راه مقابله با تصمیم ترامپ و ادعای او درباره معامله بزرگ قرن است.

 
https://taghribnews.com/vdcjohe8vuqehtz.fsfu.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی