تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 172589
مسئول روابط بین الملل حزب الله:

مقاومت توطئه بزرگ تكفیریها بر ضد جهان اسلام را ناكام گذاشت

مسئول روابط بین الملل حزب الله با تاكید بر ادامه مقاومت در برابر جریانهای تكفیری، اظهار داشت: گروههای تكفیری تلاش داشتند كه پس از فروپاشی دمشق، كشورهای لبنان، عراق و... را به تصرف درآورند كه با تلاش مقاومت این توطئه آنها خنثی شد.
مقاومت توطئه بزرگ تكفیریها بر ضد جهان اسلام را ناكام گذاشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌"عمار الموسوی" در سخنانی در شهر بعلبك لبنان، بر روش صحیح حزب الله در مقابله با گروههای تكفیری تاكید كرد و گفت: این گروه تهدیدی وجودی برای مقاومت است لذا با تمام توان در برابر آن ایستاد.

وی حزب الله را متحد اصلی سوریه در مقابله با تكفیریها توصیف كرد و گفت: دفاع از سوریه دفاع از سرزمین مقاومت است و این موضعی غیرقابل تغییر می باشد.

الموسوی با اشاره به تجاوزات اخیر تكفیریها به ارتش در نقاط مختلف لبنان از جمله طرابلس، گفت: این تجاوزات مكرر جنایتی بزرگ است و كسانی كه قصد دارند جنایتكاران را تبرئه كنند، در اقدامات آنها شریكند.

این مسئول حزب الله در ادامه با اشاره به ادعای برخی جریانها مبنی بر مظلومیت اهل سنت در لبنان، بیان داشت: هدف از ایراد چنین ادعاهایی تنها برانگیختن اختلافات مذهبی و طایفه ای و توطئه از پیش برنامه ریزی شده است؛ لكن این سوال باید مطرح شود كسانی كه به طبل مظلومیت اهل سنت در لبنان می زنند چرا از مظلومیت اهل سنت در غزه سخنی به میان نمی آورند؟ 

https://taghribnews.com/vdcjo8evhuqeaiz.fsfu.html
مرجع : العهد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی