تاریخ انتشار۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 293161

"محمود عباس" با دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه دیروز شنبه وارد کویت شد.
"محمود عباس" با دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، محمود عباس پس از ورود به کویت با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد و او را در جریان آخرین تحولات آرمان فلسطین، پرونده آشتی ملی و تحرکات فلسطینی برای مرحله آتی قرار داد.
 
در این دیدار ریاض مالکی وزیر خارجه تشکیلات رام الله، نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست این تشکیلات، مجدی خالدی مشاور دیپلماتیک عباس و رامی طهیوب سفیر فلسطین در کویت حضور داشتند.
 
عباس و ابوالغیط به منظور شرکت در کنفرانس "رنج و محنت های کودکان فلسطینی در سایه تجاوزات اسرائیل" به کویت سفر کرده اند؛ این کنفرانس به مدت 2 روز و با حضور شخصیت ها و مقامات بلند پایه عربی برگزار می شود.

در این کنفرانس وزیران کار و امور اجتماعی کشورهای عربی و گروهی از نمایندگان سازمان های دولتی متولی امور کودکان شرکت می کنند و در خلال آن 4 جلسه کاری با محوریت رنج و محنت های کودکان فلسطینی در سایه تجاوزات اسرائیل برگزار خواهد شد.

وزارت کار و امور اجتماعی کویت و دبیرخانه اتحادیه عرب اعلام کردند که هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی مشکلات و گرفتاری های کودکان فلسطینی و موانع فراروی بهبود وضعیت آنان است.

از سوی دیگر، دکتر عبدالله المعتوق رئیس کمیته خیریه اسلامی جهانی بر موضع ثابت و اصولی کویت در زمینه حمایت از آرمان فلسطین و تلاش در راستای احیای حقوق این ملت تأکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: این کنفرانس بشردوستانه که با هدف کاهش رنج و محنت ها و گرفتاری های کودکان فلسطینی برگزار می شود، برگ زرینی در کارنامه درخشان کویت به شمار می رود، کارنامه ای که مالامال از تحرکات بشردوستانه و ارسال کاروان های امداد رسانی به فلسطین در راستای حمایت از آرمان فلسطین و مسجد مبارک الاقصی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjmte8vuqehvz.fsfu.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی