تاریخ انتشار۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 180751

حمایت انصار الله یمن، جهاد اسلامی و گروههای مقاومت ازعمليات حزب الله/موج شادی در لبنان

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات حزب الله لبنان علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا را افتخار آمیز و غرورآفرین توصیف کرد.
حمایت انصار الله یمن، جهاد اسلامی و گروههای مقاومت ازعمليات حزب الله/موج شادی در لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" یوسف الحساینه" در مصاحبه با شبکه العالم گفت: ما عملیات حزب الله را در مزارع شبعا تبریک می گوییم. این عملیات پاسخی به تجاوزگری مکرر اسرائیل به ملت های لبنان و فلسطین و سوریه است.

الحساینه افزود: این عملیات قهرمانانه در چارچوب پاسخ طبیعی بود. مقاومت حق دارد به تجاوزگری های مکرر صهیونیست ها به ملت های لبنان، سوریه و فلسطین پاسخ داد.

وی خاطر نشان کرد: ملت هایی که سرزمین شان در اشغال است حق دارند از همه توان خود برای پاسخ دادن به اشغالگران استفاده کنند. عملیات امروز قهرمانانه و افتخارآفرین بود.

عمليات شبعا،امت اسلامي را درمسيرصحيح دفاع ازفلسطين قرارداد
جنبش انصارالله یمن تصریح کرد عملیات جنبش حزب الله درمنطقه مزارع شبعا درجنوب لبنان،باردیگر توجه امت اسلامی را به فلسطین جلب کرد درحالی که گروههای تروریستی تکفیری توجه این امت را به جنگ فرسایشی درکشورهای اسلامی منحرف کرده بودند.

حمایت گروههای مقاومت از حزب الله

گروههای مقاومت فلسطین با تجمع درغزه از عملیات امروز جنبش حزب الله علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شماری از اعضای جنبش های حماس و جهاد اسلامی وفتح وجبهه مردمی آزادی فلسطین دراین تجمع از پاسخ شجاعانه جنبش حزب الله به جنایت های رژیم صهیونیستی حمایت و اعلام کردند هرگونه تجاوز و تعرض نیروهای این رژیم اشغالگر به اراضی لبنان،سوریه یا هرکشور اسلامی دیگر بی پاسخ نخواهد ماند و صهیونیست ها باید منتظر واکنش به جنایت ها وتجاوزاتشان باشند.

فایز ابوعیطه سخنگوی نماینده جنبش فتح درنوار غزه درابتدای این مراسم گفت به اشغالگران صهیونیست هشدار می دهیم که تداوم تجاوزاتش به ملت فلسطین درکرانه غربی وقدس و نوار غزه و حملاتش به براداران لبنانی ما سوری ما که بارها تکرار شده است موجب واکنشی خشمگین می شود به همین علت صرفا تل آویو مسئول واکنش به جنایت ها و تجاوزاتش خواهد بود.

موج شادی در لبنان
پایگاه اینترنتی العهد نوشت: به دنبال عملیات منحصر به فرد گروه شهدای القنیطره در مزارع شبعا فضای خوشحالی و سرور در شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه در لبنان حاکم شد.

پس از اینکه نیروهای مقاومت اسلامی اعلام کردند عملیات منحصر به فردی علیه رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا انجام دادند، فضای خوشحالی و سرور در شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه حاکم شد.

این منبع تصریح کرد: بسیاری از رهبران سیاسی، حزبی، معنوی مقاومت این اقدام قهرمانانه حزب الله را در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به قنیطره به این حزب تبریک گفتند و تاکید کردند مقاومت بار دیگر معادله توازن بازدارندگی را ثابت کرد.
https://taghribnews.com/vdcjiyevvuqeoaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی