تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 180391

فعال حقوقی بحرین خواستار همبستگی با شیخ علی سلمان شد

یکی از فعالان حقوقی بحرین اعلام کرد: شیخ علی سلمان برای احقای حقوق طوایف و احزاب مختلف بحرین در تلاش بوده است و تهمتهای وارد شده به وی صحیح نیست.
فعال حقوقی بحرین خواستار همبستگی  با شیخ علی سلمان شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" یوسف محافظه" فعال حقوقی بحرین گفت: "شیخ علی سلمان" دبیر کل جمعیت الوفاق رهبری ملی است که علی رغم تهدیدهای موجود برای احقای حقوق همه طایفه ها و احزاب مردم بحرین در تلاش بوده است.

وی روز شنبه در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: شیخ علی سلمان به خاطر دفاع از حقوق مشروع مردم بحرین و شرکت نکردن در انتخابات صوری و اعتراض به بنای پایگاه نظامی انگلیس در بحرین بازداشت شد و تهمت های وارد شده به وی صحیح نیست.

محافظه در ادامه گفت: رهبران مخالف که به دنبال جنبشهای مسالمت آمیز در بحرین هستند، باعث شده اند آل خلیفه و انگلیس که با قیامهای مسالمت آمیز مخالف هستند، از وجود این رهبران احساس خطر کنند.

وی در ادامه ضمن دعوت به  همبستگی با شیخ علی سلمان تأکید کرد: نمی توان از کسی که عمر خود را در راه دفاع از حقوق مردم بحرین صرف کرده است و در این راه سختی های زیادی را متحمل شده است، غافل ماند.

فعال حقوقی بحرین در پایان گفت: ۴ سال است که از قیام مردم بحرین می گذرد و تجربه ثابت کرده است که بازداشتها و قتل و کشتارها، مردم بحرین را از تلاش برای احقای حقوقشان باز نمی دارد.


زهرا غلامی
https://taghribnews.com/vdcjhyevvuqeotz.fsfu.html
مرجع : منامه پست
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی