تاریخ انتشار۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 184595

ابتکار جالب یک دندانپزشک آلمانی برای معرفی دین اسلام

یک دندانپزشک مسلمان آلمانی، با در دست گرفتن پلاکاردی با عنوان "من مسلمانم، چه می‌خواهید بدانید؟" به پرسش‌های رهگذران درباره اسلام پاسخ می‌دهد.
ابتکار جالب یک دندانپزشک آلمانی برای معرفی دین اسلام
پس از حوادث نشریه شارلی ابدو و کپنهاگ، یک دندانپزشک مسلمان آلمانی به نام "صادق المسلی" قصد دارد از طریق گفت‌وگو، با اسلام‌ستیزی مقابله کند.

این دندانپزشک مسلمان سوری‌الاصل که در شهر برانشویگ در غرب آلمان زندگی می‌کند، می‌داند که بسیاری از شهروندان غیرمسلمان درباره اسلام سؤالاتی دارند که اغلب، کسی را برای پاسخگویی به آنان نمی‌یابند.

وی تصمیم گرفته است خود به سراغ غیرمسلمانان برود و در حالی که پلاکاردی با مضمون "من مسلمانم، چه می‌خواهید بدانید؟" در دست دارد، منتظر رهگذران می‌ماند تا درباره اسلام از او بپرسند.

این پزشک ساکن آلمان قصد دارد هر دوهفته یکبار، صبح خود را به این کار اختصاص دهد. در اولین برنامه وی، چند نمازگزار به همراه همسر این پزشک که یک بانوی مسلمان دانمارکی است و نیز دختر ۱۷ ساله‌اش حضور داشتند.

دختر این دندانپزشک مسلمان به رادیوی wtf آلمان گفت: هدف از این ابتکار شکستن پیش داوری‌ها درباره مسلمانان و برقراری گفت‌وگو با غیرمسلمانان است.

کامیلا، همسر این دندانپزشک آلمانی که به تازگی مسلمان شده است، نیز توضیح داد: اسلام آوردن من موجب حیرت غیرمسلمانان می‌شود آنان می پرسند. آیا دانمارکی‌ها هم مسلمانند؟
https://taghribnews.com/vdcjhxeviuqeoiz.fsfu.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی