تاریخ انتشار۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 184027

محکومیت محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق

علمای برجسته بحرینی با صدور بیانیه‌ای محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق را محکوم کردند.
محکومیت محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق
در این بیانیه که به امضای سید جواد الوداعی، شیخ عیسی احمد قاسم، شیخ عبدالحسین الستری، و سید عبدالله الغریفی از علمای برجسته بحرین رسیده، آمده است: شمار زیادی از سازمان‌ها و مؤسسات حقوقی و برخی از کشورهای بزرگ، محاکمه شیخ علی سلمان را محکوم کردند. همچنین اکثر مردم هم با برگزاری راهپیمایی‌های مستمر از زمان بازداشت شیخ علی سلمان، موضع خود را نسبت به این محاکمه اعلام کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است: کسی که در این دادگاه محاکمه می‌شود نماد مردم، وجدان انسانی، وجدان اسلامی و صدای حق و عدالت است. شیخ علی سلمان الگویی انسانی، ایمانی، و اخلاقی است که کشور به امثال او نیاز دارد. تمام گروه‌های داخلی و خارجی این محاکمه را محکوم کرده‌اند و کسانی که با معیارهای حق و عدالت آشنا هستند به هیچ حکمی به غیر از تبرئه شیخ علی سلمان از اتهامات ظالمانه‌ای که به او وارد شده، راضی نمی‌شوند.
علمای برجسته بحرینی در این بیانیه‌ ضمن محکوم کردن محاکمه شیخ علی سلمان اعلام کردند: این محاکمه امتحانی برای سنجش میزان عقلانیت و حکمت و در نظر گرفتن منافع ملی نزد رژیم است.
رژیم بحرین از ۲۸ دسامبر سال گذشته میلادی (۷ دی) شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی را بازداشت کرده است که تداوم بازداشت وی خشم بحرینی‌ها را شعله‌ورتر کرده است.
https://taghribnews.com/vdcj8xevauqeoyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی