تاریخ انتشار۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۸
کد مطلب : 241528
خطيب جمعه نجف اشرف:

تروريستهاي تكفيري خوار و ذليل شده اند/انتقاد از اقدامات آل خليفه و آل سعود

امام جمعه نجف پیروزی‎های اخیر نیروهای امنیتی و بسیج مردمی را تبریک گفت و اظهار داشت: جوانان قهرمان ما امروزه با همه توان در برابر داعش ایستاده‎اند و تروریست ها در مقابل چشم جهانیان خوار و ذلیل کرده‎اند.
تروريستهاي تكفيري خوار و ذليل شده اند/انتقاد از اقدامات آل خليفه و آل سعود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری (س) برگزار شد،  به درگیری اخیر عشائر در استان میسان اشاره کرد و گفت: ریختن خون انسان‎های بی‎گناه هیچ مجوز شرعی ندارد و بزرگان عشائر باید به مصالح جوانان و کشورشان توجه کنند و مانع از چنین درگیری‎های شوند.
 
وي در ادامه تشدید حمله‎های عربستان به مردم یمن و اقدام آل‎خلیفه در سلب آزادی از مردم بحرین را محکوم کرد و بیان داشت: اقدامات آل‎سعود و آل‎خلیفه در جهت اهداف و سیاست‎های رژیم صهیونیستی برای ایجاد اختلاف و تنش در بین کشورهای عربی و اسلامی است.
 
قبانچي همچنين تصویب قانون ممنوعیت نفوذ اعضای حکومت دیکتاتوری سابق در مسائل سیاسی عراق را ضروری خواند و تصریح کرد: اعضای حکومت دیکتاتوری سابق جنایت‎های مختلفی در حق مردم عراق انجام دادند بر این اساس باید مانع از نفوذ آنان در سیاست و حکومت جدید شد.
 
 وی افزود: باید در مورد ادغام انتخابات شوراها و نمایندگی مجلس تحقیق و بررسی دقیق‎تری صورت گیرد و اعتبارات مالی لازم را باتوجه به شرایط اقتصادی این کشور مدنظر داشت.
 
 
https://taghribnews.com/vdcj8ve8ouqexiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی