تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 213420
تحليلگر ارشد انگليسي؛

از رهبر (معظم انقلاب) تشکر مي‌کنم که اينترنت را براي صحبت مستقيم با جوانان انتخاب کردند

رادني شکسپير، تحليلگر ارشد انگليسي گفت: مخاطب نامه رهبر معظم انقلاب اسلامي، جوانان، و نه مقامات رياکار غربي است.
از رهبر (معظم انقلاب) تشکر مي‌کنم که اينترنت را براي صحبت مستقيم با جوانان انتخاب کردند
به گزارش خبرگزاري تقریب (تنا) شکسپير در گفت ‌وگو با شبکه پرس تي‌وي، با تاکيد بر اهميت مخاطب قرار دادن جوانان، گفت: «جوانان امروزه در حال مواجهه با اين مسائل مهم هستند. دولت‌ها و رسانه‌هاي غربي تظاهر مي‌کنند که مخالف داعش هستند و مي‌خواهند با آن بجنگند، اما همزمان در حال تقويت و حمايت (گروه تکفيري صهيونيستي) داعش هستند، چرا که اين گروه به رژيم صهيونيستي کمک مي‌کند تا زودتر به مقاصد خود که نابودي تمام دولت‌هاي مستقل اسلامي در خاورميانه است، برسد.»

وي افزود: «من از رهبر (معظم انقلاب) تشکر مي‌کنم براي آن که ايشان رسانه اينترنت را براي صحبت مستقيم با جوانان انتخاب کردند. جوانان بايد با واقعيات روبرو شوند و بفهمند که چه کساني پشت (گروه تکفيري صهيونيستي) داعش هستند و چرا دولتمردان غربي از اين گروه حمايت مي‌کنند.»

اين تحليلگر انگليسي در بخش ديگري از سخنان خود گفت، جوانان که آينده سياسي جهان در دستان آن‌ها است، بايد بيدار شوند و کنترل اوضاع را در دست بگيرند اما «رهبران کشورها و کساني که قدرت را در دست دارند نمي‌گذارند جوانان واقعيت را بفهمند».

شکسپير افزود: « رهبر (معظم انقلاب) به خوبي متوجه اين موضوع شده اند و به همين دليل جوانان را مخاطب قرار داده اند. چرا که اين جوانان هستند که مي‌توانند تغيير ايجاد کنند.»

وي در پايان سخنان خود گفت، جوانان با خواندن اين پيام مي‌فهمند اقدامات دولتمردان غربي و کشورهايي همچون عربستان سعودي نتيجه اي جز «شر» ندارد.

حضرت آيت الله خامنه اي در نامه اي خطاب به جوانان غربي با انتقاد از نقش آمريکا در ايجاد، تقويت يا تسليح القاعده و طالبان فرمودند: «برخورد دوگانه غرب با جنبش بيداري در جهان اسلام نمونه گويايي از تضاد در سياست‌هاي غربي است.»
ايشان همچنين در ادامه افزودند: «جوانان عزيز! من اميد دارم که شما در حال يا آينده، اين ذهنيّت آلوده به تزوير را تغيير دهيد، ذهنيّتي که هنرش پنهان کردن اهداف دور و آراستن اغراض موذيانه است. به نظر من نخستين مرحله در ايجاد امنيّت و آرامش، اصلاح اين انديشه خشونت‌زا است. تا زماني که معيارهاي دوگانه بر سياست غرب مسلّط باشد، و تا وقتي که تروريسم در نگاه حاميان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسيم شود، و تا روزي که منافع دولت ها بر ارزش هاي انساني و اخلاقي ترجيح داده شود، نبايد ريشه‌هاي خشونت را در جاي ديگر جستجو کرد.»
https://taghribnews.com/vdcj8te8yuqevxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی