تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 241815

آوارگی 6 هزار فلسطینی در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی با تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری باعث آوارگی 6 هزار فلسطینی از سال 2006 تاکنون شده است.
آوارگی 6 هزار فلسطینی در کرانه باختری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)؛ به نوشته پایگاه خبری فلسطین الآن، رژیم صهیونیستی در ماه جاری میلادی به بهانه های مختلف  اقدام به تخریب 33 خانه مسکونیِ متعلق به فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری کرده است.

براساس این گزارش بر اثر تخریب این منازل 53 شهروند فلسطینی از جمله 25 کودک آواره شدند.

گزارش ها حاکی است  آمار تخریب منازل فلسطینی ها در سال 2016 در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

این گزارش ها  تعداد منازل شهروندان فلسطینی را که در سال 2016 به دست رژیم صهیونیستی ویران شده اند ، یکصد و 88 خانه اعلام کرده اند.

همچنین رژیم صهیونیستی در سال 2016 تنها با 1.5 درصد از جوازها ساخت خانه ها نسبت به سال های 2010تا 2014 موافقت کرده است.

براساس این گزارش  رژیم صهیونیستی از سال 2006 تاکنون هزار و 146 خانه مسکونی را تخریب کرده؛ این آمار شامل خانه هایی که رژیم صهیونیستی آنها را در راستای مجازات جمعی فلسطینیان در خصوص خانواده های مبارزان فلسطینی تخریب کرده است، نمی شود.

در این گزارش آمده است: درحالی که رژیم صهیونیستی به بهانه واهی عدم مجوز خانه های فلسطینیان را ویران می کند، این رژیم در تلاش است تا بر حکم دادگاه این رژیم در خصوص تخریب شهرک "عمونه" که در اراضی فلسطینیان قرار دارد سرپوش بگذارد.

بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از 230 شهرک که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمین های فلسطینی از جمله در کرانه باختری و شرق بیت المقدس ساخته است، سکنی گزیده اند.

همه شهرک های صهیونیست نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و رژیم صهیونیستی به درخواست های مطرح شده مبنی بر توقف گسترش شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطینی بی اعتنایی می کند.



 
https://taghribnews.com/vdcizzarwt1a5v2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی