تاریخ انتشار۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 187212

اعتصاب غذای مادر کودک شیرخوار بحرینی

زهره الشیخ یکی از زنان بحرینی بازداشت شده بدست نیروهای آل خلیفه در اعتراض به شرایط غیرقابل تحمل زندانها در این کشور اعتصاب غذا کرد.
اعتصاب غذای مادر کودک شیرخوار بحرینی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پایگاه اینترنتی الوعی نیوز، این بانوی بحرینی گفته به علت عدم رسیدگی مسوولان به وضعیت عمومی و بهداشتی کودک شیرخواره اش تصمیم به اعتصاب غذا گرفته است.

الشیخ افزوده:  مسوولان زندان از تلاش پزشکان برای معالجه کودک خردسالش ممانعت می کنند و به او اجازه نمی دهند تا با شوهرش حبیب جاسم ملاقات کند و یا تلفنی با او تماس بگیرد.

مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد : حال عمومی زهره به دلیل اعتصاب غذا رو به وخامت است و همین امر باعث شده تا حال عمومی کودک شیرخوار وی نیز وخیم شود.

این درحالی است که دیده بان حقوق بشر که از اصلی ترین نهادهای بین المللی فعال در زمینه حقوق بشر است از افزایش چشمگیر تجاوز به عنف به زنان زندانی بحرینی و آزار و اذیت آنها سخن گفته است. این آزار و اذیت های جنسی درباره زنان زندانی به ویژه درباره زنانی است که در تظاهرات ضدحکومتی شرکت می‏ کنند.

اداره امور زنان جمیعت الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روز 17 مارس روز زن مبارز بحرینی از رژیم آل خلیفه خواست تا زنان در بند را آزاد کند.

بخش امور زنان جمعیت الوفاق همچنین تاکید کرد: چهارمین سال انقلاب 14 فوریه در حالی به پایان رسید که از ماه ژانویه تا کنون 48 تن از زنان بحرینی بازداشت شدند که 4 تن از آنان کمتر از 18 سال سن دارند و 16 تن دیگر در فعالیت های انقلابی مسالمت آمیز زخمی شده اند.
https://taghribnews.com/vdcizyazrt1avr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی