تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 294916
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(6)

​عالم برجسته فلسطینی:شناخت اهل بیت(ع) انسان ها را از پراکندگی نجات می دهد

عالم برجسته فلسطینی تأکید کرد: معرفت و شناخت اهل بیت(ع) یک مسأله اصلی است که می تواند ما را از پراکندگی نجات دهد.
​عالم برجسته فلسطینی:شناخت اهل بیت(ع) انسان ها را از پراکندگی نجات می دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید برکت" عالم برجسته فلسطینی صبح چهارشنبه در سخنانی در اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها خاطرنشان کرد: در دنیای امروز همه انسان ها به دین حضرت محمد (ص) نیاز دارند اما متأسفانه از این دین دور هستیم.

وی افزود: ما اصحاب صراط مستقیم هستیم پس چرا اکثر ملت های عرب و مسلمان در تباهی به سر می برند در صورتی که ما باید مبلغ دین اسلام باشیم و خواهشهای نفسانی خود را کنار بگذاریم تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.
 
این عالم فلسطینی با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) شخصیت نمونه ای بودند که بر اساس راه و رسم پیامبر و اهل بیت(ع) قدم بر می داشتند. ما نیز اگر به این الگو نزدیک شویم به خدا نزدیک خواهیم بود.
 
وی موضوع اصلی در پیمودن راه اسلام را شناخت اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: شناخت اهل بیت (ع) موجب جلوگیری انسان ها از پراکندگی، دفاع از مظلومین و دور شدن از منیت ها می شود و ما را خادم حق و حقیقت قرار می دهد.
 
سید برکت افزود: آمریکا مدعی تمدن است در صورتی که تمدن اسلام اصلی ترین تمدن جهان است.
 
وی در ادامه تأکید کرد: من به نمایندگی از ملت فلسطین اعلام می کنم که ملت فلسطین همگام و همراه جمهوری اسلامی ایران هستند تا زمانی که پرچم اسلام بر فراز بیت المقدس افراشته شود.
 
این عالم فلسطینی خاطرنشان کرد: ما همچنین با ملت یمن همگام هستیم تا زمانی که بر ظلم و ستم آل سعود پیروز شوند. ما با همه مظلومان جهان همسو و همصدا هستیم و همه ملت ها نیز باید متحد شوند تا نبرد ما به یک نبرد واحد تبدیل شود و در مسیر پیروزی قدم برداریم.
 
 
https://taghribnews.com/vdciz5arqt1a332.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی