تاریخ انتشار۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 166873

وزارت امور خارجه آمریکا از وجود12 هزار تروریست خارجی در سوریه خبر داد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: از زمان شروع درگیریها در سوریه ، بیش از 12 هزار تروریست خارجی از 50 کشور برای جنگ عازم سوریه شده‌اند.
وزارت امور خارجه آمریکا از وجود12 هزار تروریست خارجی در سوریه خبر داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد: بیش از ۱۲ هزار تروریست خارجی از ۵۰ کشور دنیا و از جمله آمریکا از سه سال پیش و از زمان آغاز درگیریها در سوریه برای جنگ به این کشور رفته‌اند.

"ماری هارف" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: از ماه مارس ۲۰۱۱ یعنی زمانی که درگیری‌ها در سوریه آغاز شد، بیش از ۱۲ هزار تروریست خارجی از ۵۰ کشور برای جنگ عازم سوریه شده‌اند که در میان آنها تعدای آمریکایی نیز وجود داشته اند.

گفتنی است، منابع داخلی دولت آمریکا شمار اتباع این کشور را که در سوریه کشته ‌یا در آنجا می‌جنگند را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام کرده اند.

شایان ذکر است، آمریکا و برخی کشورهای غربی و منطقه ای از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند که تا کنون منجر به ریخته شدن خون هزاران سوری بی گناه شده است و خطرات آن امنیت و ثبات منطقه و منافع کشورهای غربی را تهدید می کند و همین امر آنان را نسبت به خطر تروریسم که خود در طول سالیان گذشته از آن حمایت کرده اند را نگران کرده است.

https://taghribnews.com/vdciyqazpt1aqv2.cbct.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی