تاریخ انتشار۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 180750

حزب الله انتقام قنیطره را از رژیم صهیونیستی گرفت/کشته شدن ۱۷ نظامی صهیونیست

کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حداقل ۱۵ کشته بر جای گذاشت.
حزب الله انتقام قنیطره را از رژیم صهیونیستی گرفت/کشته شدن ۱۷ نظامی صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این عملیات ابتدا چند خودروی صهیونیستها با موشک ضد زره هدایت شونده هدف قرار گرفت، بلافاصله پس از آنکه نیروهای دیگر صهیونیستها به منطقه اعزام شدند ، حزب الله آنها را آماج حملات خمپاره ای خود قرار داد .

در این عملیات ۱۷ نظامی صهیونیست کشته و شماری هم زخمی شدند، کانال دوم تلویزیون اسرائیل تاکید کرد فرمانده یکی از گردانهای تیپ نیروهای ویژه از جمله کشته شدگان است.

برخی خبرگزاریها از به اسارت گرفته شدن یک نظامی صهیونیست در عملیات امروز حزب الله خبر می دهند، ارتش اسرائیل از تکذیب این خبر خودداری کرده است .

در پی حمله امروز حزب الله لبنان هواپیماهای رژیم صهیونیستی برخی مناطق جنوب لبنان را بمباران کردند که با پاسخ موشکی نیروهای مقاومت روبرو شد، حزب الله لبنان اعلام کرد این عملیات بخشی از پاسخ تجاوز صهیونیستها به قنیطره است .

شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که حداقل ۱۵ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. برخی منابع غیررسمی از کشته شدن ۱۷ نفر خبر دادند. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

المیادین افزود: منابع خبری اسرائیلی اتفاق مذکور را اتفاقی دشوار و خطرناک توصیف کردند و گفتند که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بلافاصله به بررسی مسئله پرداخت و ساعتی بعد در شهرک الصفد در شمال فلسطین اشغالی حاضر شد.

طبق این گزارش، رسانه‌های اسرائیلی عملیات حزب‌الله را بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین عملیاتی دانستند که اسرائیل از زمان جنگ دوم لبنان با آن روبه‌رو شده است. یک منبع امنیتی لبنانی نیز به المیادین گفت که اسرائیل در پی این حادثه بیش از ۱۵ خمپاره به اطراف منطقه کفرشوبا شلیک کرد و پس از این اقدام، حزب‌الله نیز این اقدام را بی‌پاسخ نگذاشت.
https://taghribnews.com/vdciwuazut1avy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی