تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۲
کد مطلب : 269284
امام جمعه ارومیه:

​سران برخی کشورهای اسلامی در برابر مستکبران ذلیل و ترسو هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سران برخی کشورهای اسلامی در برابر مستکبران جهان به صورت شرم‌آوری ذلیل و ترسو هستند.
​سران برخی کشورهای اسلامی در برابر مستکبران ذلیل و ترسو هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا نخستین سفر خارجی خود را عربستان سعودی انتخاب کرد و این مایه تاسف است که سران عربستان و ۴۰ کشور اسلامی به صورت ذلیلانه برای استقبال از ترامپ جمع می‌شوند.

وی افزود: سران کشورها نه تنها در سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان از این مجسمه شرارت استقبال کردند بلکه با زن نامحرم او نیز دست دادند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: کسی که یک کشور اسلامی را به منبعی برای درآمد خود معرفی و برای سوء استفاده به آن کشور سفر می کند، این نشان از بی عرضه بودن سران آن کشورهاست که از او استقبال می کنند و این امر خشم الهی را برای این کشورها در پی دارد.

وی اظهار داشت: دنیا بداند رهبری فرزانه و حکیم به پشتوانه امدادهای غیبی در جمهوری اسلامی ایران حکومت می کند و از این نمایش دشمنان واهمه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم ایران باید به داشتن رهبری مثل امام خامنه‌ای افتخار کنند که با هر سخنرانی ایشان کل سیاست‌های منطقه تغییر کرده و ترس بر اندام دشمنان ایران می‌افتد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیروز انتخابات ملت شریف ایران بودند.

قریشی افزود: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

وی همچنین با اشاره به ماه رمضان اظهار کرد: رمضان ماه مهمانی خداوند برای بندگان خود است و ما باید بیش از هر زمانی خود را آمادگی بندگی خداوند کنیم و با خلوص نیت پیش برویم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به روزه‌خواری در خفا و جامعه تأکید کرد: اگر معصیت در خفا باشد عواقب آن تنها شامل حال فرد است و اگر معصیت در دید عموم انجام شود عواقب آن شامل کل جامعه است و دامن همگان را می‌گیرد و خداوند نعمات خود را به نقمت تبدیل می‌کند و بلایای الهی بر آن جامعه نازل می‌شود و باید چنین افرادی را نصیحت کنیم تا از روزه‌خواری در مقابل دید مردم پرهیز کنند.
https://taghribnews.com/vdciv3ar5t1aqr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی