تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 295203
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(26)

​اسلام ظرفیت پذیرش همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را دارد

اندیشمند فلسطینی: قدرتهای امپریالیستی در سالهای گذشته به این نتیجه رسیده اند که دیگر با جنگ نمی توانند دستاوردهای استراتژیک به دست آورند و به اهداف خود برسند،بنابراین تلاش کرده اند تا با کاشتن بذر فتنه در میان امت، از آن به عنوان نیروی ضربتی استفاده کنند.
​اسلام ظرفیت پذیرش همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "تیسیر الخطیب" از اندیشمندان فلسطینی در اختتامیه اولین اجلاس"محبان اهل بیت و مسأله تکفیریها" گفت:اسلام علاوه بر اینکه ظرفیت پذیرش همه مسلمانان را دارد، ظرفیت پذیرش غیر مسلمانان و بلکه انسانیت را نیز دارد.

وی ادامه داد:سالهای سال است که به دلیل نسبت دادن اندیشه های نادرست به اسلام و مسلمانان، تفرقه و اختلاف در بین امت رسوخ کرده است و متأسفانه برخی از مسلمانان به کشتار و تکفیر یکدیگر می پردازند که باید جلو آن را گرفت.

تیسیر الخطیب گفت:دشمن صهیونیستی و قدرتهای امپریالیستی در سالهای گذشته به این نتیجه رسیده اند که دیگر با جنگ نمی توانند دستاوردهای استراتژیک به دست آورند و به اهداف خود برسند،بنابراین تلاش کرده اند تا با کاشتن بذر فتنه در میان امت، از آن به عنوان نیروی ضربتی استفاده کنند، تا عمر رژیم صهیونیستی را طولانی کنند.
https://taghribnews.com/vdciuwarpt1a3r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی