تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 199561
وزارت خارجه انگلیس

شهروندان انگلیسی در سفر به ایران با هیچ مشکلی مواجه نخواهند بود

تنا-لندن
فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به دنبال توافق هسته ای اخیر ابراز امیدواری کرده است که سفارت این کشور در ایران تا پایان سال میلادی جاری بازگشایی شود.
شهروندان انگلیسی در سفر به ایران با هیچ مشکلی مواجه نخواهند بود
رسانه های انگلیس از تصمیم وزارت خارجه این کشور برای برداشتن هشدار امنیتی به اتباعش در سفر به ایران خبر دادند.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن ،بعضی از رسانه های انگلیس به نقل از وزیر خارجه این کشور نوشتند : شهروندان انگلیسی از این پس می توانند بدون نگرانی به ایران سفر کنند .
فلیپ هاموند وزیر خارجه بریتانیا به دنبال توافق اخیر هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ جهانی گفته است که مردم این کشور بویژه توریست هایی که قصد بازدید از مناطق توریستی وآثار باستانی ایران را دارند می توانند به ایران سفر کنند .وزارت خارجه انگلیس البته همچنان سفر به محدوده مرزهای عراق ،افغانستان وپاکستان را برای شهروندان خود با خطراتی همراه دانسته است.
در همین حال روزنامه گاردین چاپ لندن هم نوشت:فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به دنبال توافق هسته ای اخیر ابراز امیدواری کرده است که سفارت این کشور در ایران تا پایان سال میلادی جاری بازگشایی شود.
این روزنامه در ادامه با چاپ تصاویری از مناطق گردشگری ایران به نقل از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشورمان می نویسد،"هیچ صنعتی در ایران به اندازه صنعت گردشگری از نتایج توافق اخیر هسته ای ایران با قدرت های جهانی سود نخواهد برد."
 
https://taghribnews.com/vdciq3azzt1a3w2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی