>> نیاز امروز جهان اسلام، وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار جهاني است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 207949
امام جمعه اهل سنت رازو جرگلان:

نیاز امروز جهان اسلام، وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار جهاني است

امام جمعه اهل سنت یکه صعود از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: نیاز امروز جهان اسلام وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار جهاني، انگلیس و اسراييل غاصب است،مسلمانان جهان باید یکصدا، زیر پرچم و لوای اسلام یگانگی و وحدت خود را اعلام بکنند.
نیاز امروز جهان اسلام، وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار جهاني است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت يکه صعود از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان می ترسند،اظهارداشت: حفظ وحدت اسلامی و قوام آن وظیفه اصلی و جدی هر مسلمان است چرا که دشمن تنها از راه تفرقه‌اندازی می‌تواند به جوامع اسلامی ضربه وارد کند بنابراین باید بسیار آگاهانه و هوشیارانه از وحدت اسلامی حاکم بر جامعه مراقبت کنیم.

آخوند صمدي تصريح کرد: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و انسجام است که در قرآن کریم هم ذکر شده و امروز نیز ثابت شده است که رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان در سایه اتحاد و برادری است. 

وي بيان داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: ( وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا كَذَلِكَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَكُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ)" و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید، و پراكنده نشوید و نعمت خدا را بر خود یاد كنید: آن گاه كه دشمنان یكدیگر بودید، پس میان دلهاى شما الفت انداخت، تا به لطف او برادران هم شدید و بر كنار پرتگاه آتش بودید كه شما را از آن رهانید، این گونه، خداوند نشانه‏هاى خود را براى شما روشن مى‏كند، باشد كه شما راه یابید.

وي با اشاره به خطراتی که جهان اسلام را تهدید می کند بر وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی تاکید و بیان کرد: در این شرایط هر عملی که باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است. 

وي افزود:  اگر ما امروز شاهد برخی کشتارهای ناجوانمردانه و آشوب در برخی کشورهای اسلامی هستیم این ها همه از اهداف شوم اسرائیل غاصب برای تضعیف کردن وحدت مسلمانان است که ما مسلمین باید با گسترش وحدت و اتحاد در مقابل اینگونه گروه‌های تکفیری بایستیم و از دین اسلام محافظت بکنیم. 

 آخوند صمدي گفت: امروز دشمنان اسلام نظاره گر وحدت بين مسلمين هستندکه اين خود دردي رنج آور و سنگين بر قلب دشمنان اسلام است. 
گفتنی است، آخوند صمدی در پایان با قرائت آیه ای از کلام خداوند متعال، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و کلیه خادمین و خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان آرزومند شدند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdci5yar3t1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی