>> ​سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم می کنیم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 285042
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی اعلام کردند

​سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم می کنیم

تنا - استان آذربایجان غربی
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته سخنان سخیف و اهانت آمیز رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران اسلامی را به شدت محکوم کردند.
​سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم می کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اشنویه گفت: سخنان سخیف و اهانت آمیز رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران اسلامی را به شدت محکوم می کنیم.

ماموستا مصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم‌ رهبری موضع گیری ها و جهت گیری های آمریکا و اسرائیل در سازمان ملل بیانگر اوج ذلت، زبونی، خواری و ناتوانی آنان در قبال عزت و عظمت ملت ایران بود .

وی افزود: دشمنان یقین بدانند ملت ایران با توکل به خدا و تبعیت از مرجعیت و ولایت فقیه به عنوان رکن رکین اسلامی به حول قوه الهی روز به روز به سوی اقتدار، صلابت، موفقیت و معنویت گام برمی دارد و در این راه فقط به ایمان خود متکی هستند و ترسی از دشمنان به دل راه نخواهند داد.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه فردا و فرداهای پیروزی و سربلندی متعلق به اسلام و مسلمانان خواهد بود، تصریح کرد: جنایات و ظلم در سرزمین های یمن و میانمار در سایه سکوت خفت بار و ذلت بخش حکام عرب ادامه دارد و جامعه اسلامی این طرز رفتار حکام دنیاپرست جهان عرب را قبول ندارد .

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین رافت و مهربانی، برادری، رحمت، عطوفت، مساوات و برابری است اما در کنار آن در برابر کفر، شرک و الحاد مقاوم و استوار است همچنین مسلمانان در برابر کفار شدید هستند ولی در میان خود رحم و کرم و عاطفه دارند.

ملت ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکای جنایتکار تسلیم نمی‌شود

امام جمعه مهاباد به سخنان اخیر ترامپ در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: جنگ دشمنان انقلاب و استکبار علیه ایران همچنان ادامه دارد و مردم ایران باید هوشیار باشند.

ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه، ولایتمدار و شجاع ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان تسلیم نمی‌شوند، اظهار داشت: سخنان ترامپ عمق دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران را به جهانیان آشکار کرد.

وی افزود: امروز قدرت در آمریکا به دست انسان های جاه طلبی افتاده که در جوامع بین المللی مثل سازمان ملل به صورت آشکار به ملت ایران توهین می کنند.

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات میانمار قابل توجیه نیست

امام جمعه موقت سردشت گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات میانمار قابل توجیه نیست.

ماموستا محمد واوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مدت ها است که مسلمانان بی دفاع و بی پناه میانمار در مقابل چشمان دنیا و مجامع بین المللی در آتش می سوزند و کوچکترین اعتراضی به این کشتارها نمی شود.

وی افزود: به غیر از جمهوری اسلامی ایران کسی مدافع مسلمانان میانمار نیست و برای آنها کاری نمی‌کند در حالی که بسیاری از کشورها مانند آمریکا خود را مدافع حقوق بشر اعلام می‌کنند اما فقط نظاره‌گر هستند و جلوی خشونت علیه این مسلمانان بی‌گناه را نمی‌گیرند.

واوی با بیان اینکه در سال های اخیر جایزه صلج نوبل به کسانی اهدا می شود که کار آنها خیانت و جنایت است، تصریح کرد: جایزه صلح نوبل خانم"سو چی" باید پس گرفته شود چون حق خود را در حق مسلمانان میانمار ادا نکرده‌اند و حقوق بشر انها فقط در حرف است و به آن عمل نکرده‌اند.
 
https://taghribnews.com/vdci5warrt1avu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی