تاریخ انتشار۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 245749
​امام جمعه سنندج:

دفاع مقدس عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند/ یکپارچگی امت اسلامی باید اولویت همه مسلمانان باشد

امام جمعه سنندج گفت: عزت و اقتدار ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شد و باید پیام ها و ارزش های آن دوران به نسل های آینده منتقل شود.
دفاع مقدس عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند/ یکپارچگی امت اسلامی باید اولویت همه مسلمانان باشد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دفاع مقدس به مردم ایران اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد اتحادی مثال‌ زدنی در بین صفوف مختلف مردم ایران بودیم و این انسجام و اتحاد پیروزی و عزت را برای ایرانیان رقم زد.
وی افزود: امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی مرهون اتحاد و انسجام مردم ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.
امام جمعه سنندج از تلاش‌ های نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در داخل کشور و در مرزها قدردانی کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشور و همراهی مردم ایران موجب شده است که در منطقه پرآشوب خاورمیانه شاهدِ ایرانی امن و استوار باشیم.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به توطئه های گسترده دشمنان اسلام علیه وحدت و انسجام مسلمانان گفت: باید یکپارچگی امت اسلامی اولویت همه مسلمانان باشد و در این مسیر با تمام توان تلاش نمایند.
ماموستا خدایی همچنین بر تقویت مبانی ارزشی و اخلاقی در جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت آموزه ‌های دینی و مبانی اعتقادی از بروز بسیاری از آسیب ‌های فرهنگی و اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.
وی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ‌ها اشاره کرد و افزود: کسب علم و دانش از تأکیدات ویژه در آموزه‌ های اسلامی است وفراهم‌ کردن زمینه‌ های لازم برای تحصیل همه نوجوانان و نونهالان جامعه از جمله وظایفی است که باید مدنظر قرار گیرد.
https://taghribnews.com/vdci5war3t1a5y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی