تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۹
کد مطلب : 298246
مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه سقر یلقی آق قلا:

حرکت مذبوحانه ترامپ اضمحلال رژیم اشغالگر قدس را تسریع خواهد کرد

تنا - استان گلستان
مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه سقر یلقی آق قلا، گفت: اقدام مایوسانه رئیس جمهور آمریکا اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.
حرکت مذبوحانه ترامپ اضمحلال رژیم اشغالگر قدس را تسریع خواهد کرد
«آخوند بایرام سلاق» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خانه این کشور به قدس شریف، اظهار کرد: ان شاء الله جنایات فراوانی که استکبار جهانی در حق مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت های مسلمان مرتکب شده به خودشان بازگردد.

به گفته وی؛ فلسطین از زمانی که بدست مجاهدان صدر اسلام فتح شد تاکنون پاره ای از امت اسلامی بوده و تا ابد نیز خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه سقر یلقی آق قلا با اذعان بر وظیفه سنگین مسلمانان در قبال هر نوع تهدید نسبت به قبله نخست خودشان، تصریح
کرد: مسلمین به هیچ وجه حاضر نمی شوند این مکان مقدس به دست صهیونیست های غاصب بیفتد.

وی، افزود: در صورت هر گونه کوتاهی و غفلت در رابطه با فلسطین و بیت المقدس باید پاسخگوی پیامبر اسلام (ص) باشیم؛ زیرا ایشان از این نقطه پاک به معراج رفتند.

به گفته وی؛ ضروری است مسلمانان غیور و شجاع در برابر این اقدام زشت دشمن بایستند و آن را خنثی نمایند.

آخوند سلاق، انتقال پایتخت اسرائیل به قدس را محکوم به فنا عنوان کرد و گفت: کشورها و ملت های آزادی خواه جهان هیچ گاه این اقدام را نمی پذیرند و آنرا با شکست روبرو می کنند.

وی، ادامه داد: حکومت تروریستی اسرائیل از آغاز تاسیس تاکنون رویای از نیل تا فرات را در سر می پروراند و این آرزو هیچ گاه محقق نخواهد شد.

به گفته وی؛ کشورهای اسلامی اختلافات بین خودشان را کنار گذارند و با وحدت و همدلی مانع اقدامات سلطه گرایانه دشمن متجاوز شوند.
 
https://taghribnews.com/vdci5varqt1a3r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی