تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 172740
پس از اقامه نماز جمعه این هفته:

نمازگزاران سنندجی خواستار ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه شدند

نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه این هفته و در صفوفی به هم پیوسته مسیر مسجد جامع این شهر تا میدان انقلاب را طی کرده و حمایت خویش را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کردند.
نمازگزاران سنندجی خواستار ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه شدند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ظهر امروز خیابان ‌های منتهی به میدان انقلاب سنندج مملو از نمازگزاران سنندجی بود که پس از اقامه یکی از فرایض الهی برای اقامه فریضه‌ ای دیگر قیامی مردمی و راهپیمایی عمومی را انجام دادند.

خیابان ها منتهی به مسجد جامع سنندج تا میدان انقلاب این شهر مملو از نمازگزاران خداجوی کردستانی بود که با حمل پلاکاردها و پارچه نوشته‌ هایی خواستار ترویج هرچه بیشتر ارزش های اسلامی و معروفات در جامعه بودند.

نمازگزاران سنندجی در شعارهایی به زبان‌ های کردی، فارسی و عربی خواستار توجه ویژه مردم و مسئولان به نهادینه‌ کردن ارزش‌ های اسلامی و قرآنی در جامعه شدند و بر اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب اسلامی در برابر توطئه ‌های فرهنگی و ضداسلامی دشمنان تأکید کردند.

راهپیمایان سنندجی همچنین از اقدامات مجلس شورای اسلامی برای تصویب و بررسی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تقدیر کردند و خواستار گسترش فعالیت‌های مسئولان در این خصوص شدند.

در پایان این مراسم نیز بیانیه ای چهار ماده ای از سوی راهپیمایان سنندجی قرائت شد و افراد حاضر در این راهپیمایی خواستار تقویت حمایت ها از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه شدند.

سردادن شعارهایی به زبان های فارسی، کردی و عربی در حمایت از تقویت ارزش های اسلامی و قرآنی در جامعه و همچنین مقابله با توطئه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان در کنار محکوم کردن توطئه های استکبار و صهیونیسم جهانی از دیگر زوایای این حرکت مردمی در ایام پرفیض محرم الحرام بود.
https://taghribnews.com/vdci5razut1ayy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی