تاریخ انتشار۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 267915

همایش بین المللی کارآفرینان اسلامی در مالزی برگزار شد

همایش بین المللی کارآفرینان اسلامی با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار شد.
همایش بین المللی کارآفرینان اسلامی در مالزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دومین همایش بین المللی کارآفرینان اسلامی روز گذشته با مشارکت ایده ‌پردازان و کارآفرینانی از سراسر جهان اسلام از جمله ایران در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

در این همایش یک روزه، 30 سخنران از کشورهای مختلف به ارائه دیدگاه های خود در حوزه هایی از قبیل بانکداری اسلامی، گردشگری، مدهای اسلامی، محصولات حلال، بهداشت و سلامت، استانداردهای اسلامی و امور مالی پرداختند؛ در آیین گشایش این همایش "علی محمد سابقی" رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور نیز شرکت داشت.

هدف از این همایش بین المللی که در آن مرکز رشد فناوری ‌ها و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی ایران شرکت کرده است، گسترش کار و فعالیت در سطح بین المللی، آشنایی بیشتر با ظرفیت جهان اسلام و دستیابی به بازار بزرگ جهان اسلام، بهره مندی از حضور نخبگان در زمینه نشان های تجاری و تبلیغات، معرفی محصول و ایده های تجاری برای سرمایه گذاری در بین کشورهای اسلامی عنوان شده است.

این همایش به عنوان سکویی برای توسعه بنگاه های زودبازده و کارآفرینان در اقتصاد اسلامی با هدف تشویق، ارتباط و تقویت تولید و توسعه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اسلامی محسوب می شود.

نخستین دور این همایش سال گذشته به میزبانی دبی در امارات متحده عربی برگزار شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdchzqnim23n-wd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی