>> موفقیت دولتها در تعامل با مردم است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵
کد مطلب : 186438
مولوی نذیر احمد سلامی:

موفقیت دولتها در تعامل با مردم است

تنا-اختصاصی
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت دولتها در تعامل، همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم است.
موفقیت دولتها در تعامل با مردم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی نذیراحمد سلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در زاهدان اظهار داشت: هر اندازه دولت و ملت به هم نزدیکتر باشند زمینه حل برخی دغدغه های موجود نیز بهتر فراهم می شود.

وی افزود: موفقیت هر دولتی در شنیدن حرف مردم است و به طور متقابل مردم نیز باید در سازندگی کشور با دولتمردان همکاری داشته باشند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: همکاری‌های صمیمانه میان ملّت و دولت؛ مایه خیر و برکت برای عموم جامعه است و درهای موفقیت را به روی ما باز می کند.

وی تصریح کرد: بنا بر فرموده رهبری (دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت است) مسوولان خدوم باید در جهت تحقق خواست عموم ملت گام بردارند و مردم نیز در حد توان برای موفقیت دولتمردان که برآمده از خود آنان هستند تلاش کنند.

مولوی سلامی افزود: داشتن نگاه یکسان به آحاد مردم و رعایت عدل و انصاف در جامعه مواردی است که مردم را به سمت همدلی و همزبانی بیشتر با دولتمردان سوق می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از صفات برجسته پیامبر اکرم (ص)، مردمی بودن به معنای واقعی بود، افزود: امروز هم باید تلاش شود تا آن سطح از همدلی و همزبانی در میان مسوولان و مردم ایجاد شود تا باز شاهد عظمت روزافزون اسلام در دنیای امروز باشیم.

به گزارش تقریب، عضو خبرگان رهبری ضمن تبریک سال جدید به عموم ملت ایران اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سرشار از برکت و سربلندی برای ملت شریف ایران اسلامی و عموم مسلمانان جهان باشد.
https://taghribnews.com/vdchx-nz623n6kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی