تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 203096
امام جمعه موقت سنندج:

اسلام جامع ترین و کامل ترین قوانین الهی را دارد/دولتمردان به فکر رفع دغدغه اشتغال جوانان باشند

امام جمعه موقت سنندج گفت: قوانین الهی تنها برنامه نجات بخش بشری بوده و ضمانت اجرایی این قوانین نیز در برقراری حکومت اسلامی است.
اسلام جامع ترین و کامل ترین قوانین الهی را دارد/دولتمردان به فکر رفع دغدغه اشتغال جوانان باشند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا محمدامین راستی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته دولت به همه کارکنان و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استان اظهار داشت: قوانین بشری نمی تواند پاسخگوی همه نیازها باشد و در بسیاری مواقع دارای اشکالاتی است لذا خداوند متعال با فرستادن پیامبران این خلاء را در جامعه انسانی برطرف کرده است.

وی افزود: وجود 124 هزار پیامبر برای خدمت به مردم و اجرای قوانین الهی بوده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: اسلام جامع ترین و کامل ترین آیین و قوانین الهی را در خود جای داده است و با تأسی از آموزه های اسلامی می توان تعالی و عزت جامعه را تضمین کرد.

ماموستا راستی افزود: تنها ضمانت اجرای قوانین الهی وجود یک حکومت اسلامی است و خوشبختانه درجمهوری اسلامی ایران شاهد تحقق این امر هستیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کشورهای غربی می خواهند با حمایت از گروه داعش و گروه های تکفیری چهره صلح طلب و احکام متعالی اسلام را خدشه دار کنند.

ماموستا راستی افزود: متأسفانه هم اکنون در کشورهای اسلامی منطقه شاهد توطئه افکنی دشمنان اسلام هستیم و آنان با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی همچون داعش می خواهند چهره صلح طلب و آموزه های متعالی اسلام را خدشه دار کنند.

امام جمعه موقت سنندج همچنین با تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم کردستان از بیرق رضوی و برنامه های متعدد دهه کرامت نشان دهنده مودت و محبت به اهل بیت(ع) در بین کردستانی های اهل سنت است.

ماموستا راستی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز با تقدیر از خدمات و تلاش های دولتمردان برای توسعه و آبادانی استان کردستان افزود: دولتمردان به فکر رفع دغدغه اشتغال جوانان باشند و در راستای خدمت حداکثری به مردم همت نمایند.
 
https://taghribnews.com/vdchwxni-23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی