تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 297309
​در همایش وحدت و مولودی خوانی عنوان شد

استحکام حلقه وحدت ضربه ای مهلک بر پیکره دسیسه های دشمن است

امام جمعه شاهین دژ گفت: استحکام هرچه بیشتر حلقه وحدت ضربه ای مهلک بر پیکره دسیسه های دشمن است.
استحکام حلقه وحدت ضربه ای مهلک بر پیکره دسیسه های دشمن است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام نقی باقری در همایش وحدت و مولودی خوانی لزوم ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان را مهم برشمرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام روی موضوع تفرقه و اختلاف سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند و فتنه انگیزی کنند لذا هر مسلمان هوشیار، بیدار و انقلابی باید مواظب دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن باشد.

فرماندار شاهین دژ نیز گفت: اتحاد بین شیعه و سنی عامل کوری چشم دشمنان اسلام است.

حسین عباسی افزود: دشمنان درصدد ایجاد رخنه بین مذاهب مختلف در بین مسلمانان هستند اما با روشنگری که در مسلمانان ایجاد شده است همبستگی و اتحاد بین مذاهب روز به روز مستحکمتر شده است.

وی اضافه کرد: هفته وحدت فرصت بسیار مناسب و مغتنمی است تا شیعه وسنی در فضایی آکنده از صمیمیت و همدلی، برای تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی گام های جدید و پر برکتی بردارند.

فرماندار شاهین دژ خاطرنشان کرد: ضروری است مسلمانان چه شیعه و چه سنی با درک عمیق از موقعیت مسلمین و در شرایط حساس کنونی با آگاهی از پیامدهای مبارک وحدت از فرصت های پیش رو در راستای تقویت و انسجام استفاده کرده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای پیوند شیعه و سنی قدم های مستحکم تری بردارند و در مسیر اعتلای پیام توحید و بسط عدالت در جامعه بیش از پیش گام های مشترک و موثرتری بردارند.
 
https://taghribnews.com/vdchvqniw23nwxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی