تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 232904

حضور فعال روحانیون عراقی در آزاد‌سازی فلوجه

روحانیون و مسؤولان برنامه‌های تبلیغاتی در ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در مناطق عملیاتی حضوری فعال دارند.
حضور فعال روحانیون عراقی در آزاد‌سازی فلوجه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شماری از روحانیون و مسئولان اجرایی برنامه‌های تبلیغاتی در جبهه‌های جنگ علیه داعش با حضور فعال خود در منطقه عملیاتی "الکرمه" در عملیات ویژه آزادسازی شهر "فلوجه" در غرب عراق شرکت کرده‌اند.
 
"حجت‌الاسلام والمسلمین عادل السودانی" مسؤول ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در این باره گفت: فعالان برنامه‌های تبلیغاتی و مبلغان دینی اعزامی به مناطق علمیاتی، طی درگیری‌های اخیر نیروهای بسیج مردمی درمنطقه عملیاتی الکرمه درکنار برادران رزمنده خود دلاوری‌های قابل توجهی از خود نشان دادند و در کنار برنامه‌های مذهبی و تبلیغاتی در جبهه در کنار رزمندگان با تروریست‌های داعشی مبارزه کردند.

السودانی افزود: نیروهای ارتش و بسیج مردمی همچنان به پیشروی خود در منطقه "السجر" و "التفاحه" ادامه می‌دهند و با آزادسازی مناطق ذکر شده، تمامی منطقه تحت تصرف نیروهای ارتش و بسیج مردمی قرار خواهد گرفت.

 ستاد تبلیغاتی وابسته به آستان علوی پیش از آغاز عملیات فلوجه پایگاه ویژه امدادرسانی در نزدیکی فلوجه تدارک دیده که در آن فوریت‌های پزشکی و دارو و آذوقه وسایر تدارکات نظامی برای رزمندگان مهیا شده است.
https://taghribnews.com/vdchvinik23nxwd.tft2.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی