تاریخ انتشار۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۵
کد مطلب : 180650

امروز ؛ محاکمه شيخ سلمان / شهرهاي بحرين در اعتصاب و تظاهرات

باوجود تهديدهاي وزارت کشور بحرين ديروز و ديشب مناطق النويدرات ، الدراز، الديه ، الهمله ، سار و کرانه صحنه تظاهرات ضدآل خليفه بود. در برخي مناطق هم کسبه اعتصاب کردند . شيخ علي سلمان قرار است امروز در دادگاه بحرين محاکمه شود.
امروز ؛ محاکمه شيخ سلمان / شهرهاي بحرين در اعتصاب و تظاهرات

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه اللؤلؤه در آستانه برگزاري دادگاه شيخ علي سلمان در بحرين ، شهرهاي اين کشور ديروز و ديشب صحنه تظاهرات ضد آل خليفه و حمايت از شيخ علي سلمان بود .
در اين تظاهرات که درمناطق النويدرات ، الدراز، الديه ، الهمله ، سار و کرانه برگزار شد معترضان با سردادن شعار و تکبير براي آزادي شيخ سلمان دست به دعا برداشتند .
در برخي مناطق هم کسبه اعتصاب کردند . معترضان اعلام کرده اند امروز هم به خيابان مي آيند .

وزارت کشور رژيم آل خليفه برگزاري هرنوع اعتراض و تظاهرات را غيرقانوني اعلام و تهديد کرده با معترضان برخورد خواهد کرد. 

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد  نیروهای امنیتی رژیم بحرین منطقه بلاد القدیم در منامه را محاصره و به سمت تظاهر کنندگان نارنجک های حاوی گازهای سمی پرتاب کردند.

آيت الله عيسي قاسم و علامه الغريفي از علماي بزرگ بحرين ، محاکمه شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق را محاکمه همه مردم بحرين به علت درخواستهاي مشروع و عادلانه عنوان کرده اند .

دبيرکل جمعيت اسلامي الوفاق هم که زنداني است ازجامعه بين الملل خواست به مردم بحرين در رسيدن به حق خود در انتخاب حکومت کشورشان از راههاي دموکراتيک کمک کند .
شيخ علي سلمان در پيام خود گفت : مسايلي که طي اين مدت براي آنها تحت بازجويي قرارگرفته ام را پيش از اين بصورت مستقيم با پادشاه، ولي عهد، وزير کشور و وزير دربار در ميان گذاشته بودم.

شيخ علي سلمان قرار است امروز در دادگاه جنايي بحرين به اتهام اقدام عليه امنيت ملي کشور محاکمه شود .
https://taghribnews.com/vdchmvnzv23n6-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی