تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 248754
مدیر حوزه علمیه اهل سنت مانه و سملقان:

داعش برخلاف دین اسلام و کتاب الهی عمل می کند/شکست نظامی داعش پیامی شادی بخش برای امت های اسلامی است

تنا- اختصاصی
مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانیه دشتک علیاء از توابع شهرستان مانه وسملقان گفت: داعش و امثال آن که بویی از انسانیت نبرده اند بر خلاف دین اسلام و کتاب الهی عمل می کنند و اقدامات این گروه متوحش نزد همه جوامع اسلامی محکوم است.
داعش برخلاف دین اسلام و کتاب الهی عمل می کند/شکست نظامی داعش پیامی شادی بخش برای امت های اسلامی است
"حاج عبدالله آخوند امانی" مدیر حوزه علمیه  اهل سنت عرفانیه دشتک علیاء از توابع شهرستان مانه وسملقان در گفت و گو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: ما علمای اهل سنت خراسان شمالی وقتی اخبار شکست نظامی نیروهای تورریستی داعش را می شنویم، روز به روز بسیار خرسند و خوشحال می شویم و اگر بخواهیم دیگر چنین گروه های افراطی در جهان نباشند باید به رهنمودهای حضرت رسول اکرم (ص) در حوزه وحدت اسلامی جامعه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: سربریدن انسان های بی گناه، بزرگترین گناه است، که امروزه داعش انجام می دهد. خون این مسلمانان بی گناه و مظلوم بی پاسخ نخواهد ماند و خیلی زود دامن گیر خوشان خواهد شد.

آخوند امانی اذعان داشت: در هیچکدام از کتاب های اهل سنت ذکر نشده است که مسلمانی را ذبح کنید و سرببرید، این گروه های متجاوز و مزدور با انجام حرکت های حیوانی ذبح کردن را امری عادی می پندارند که این بی شرمی است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی از آن مسلمین است و ما در رسانه ها داریم مشاهده می کنیم که نیروهای رزمنده و بسیجی عراق و سوریه دارند چگونه آنها را از شهرهای خود بیرون می کنند و امت اسلامی را نجات می دهند که این اخبار برای ما بسیار شادی آور است که چرا آسایش و امنیت برادران و خواهران ما در سوریه و عراق، آسایش و امنیت ما محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت مانه و سملقان افزود: امروزه برای همه ی امت های جهان اسلام این موضوع آشکار شده است که داعش هیچ ربطی به اهل سنت ندارند و اهل سنت، آنها را خارج شده گان از اسلام و سرپیچی کننده گان از خداوند متعال می دانند.

آخوند امانی گفت: بنده به عنوان یک روحانی و نماینده اهل سنت خراسان شمالی در مانه و سملقان به تمامی امت اسلامی به خصوص علمای تشیع و اهل سنت این است که گوش به فرامین مقام معظم رهبری باشند و وحدت خود را بیش از پیش حفظ و گسترش بدهند که چرا طبق فرموده رسول الله (ص) پیروزی در سایه وحدت و اطاعت از اسلام و قرآن است.
 
 
https://taghribnews.com/vdchm6nik23nkqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی