تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 213248
//خبرهایی از بحرین//

تاکید شیخ سلمان برپایبندی به اعتراضات مسالمت آمیز/نمایشگاه حمایت از انقلاب بحرین در کربلا/محاکمه مخالف بارز "آل‌خلیفه" در لندن

دبیر کل زندانی جمعیت وفاق حرین، بر مسالمت آمیز بودن اعتراض های مخالفان در این کشور تاکید کرد.
تاکید شیخ سلمان برپایبندی به اعتراضات مسالمت آمیز/نمایشگاه حمایت از انقلاب بحرین در کربلا/محاکمه مخالف بارز "آل‌خلیفه" در لندن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ علی سلمان، دبیرکل زندانی جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در توییتر تاکید کرد: با وجود گسترش حملات تروریستی در بسیاری از کشورها، اما مخالفان بحرینی همچنان بر مسالمت آمیز بودن اعتراضات و تحقق مطالبات قانونی خود در زمینه های آزادی و دمکراسی خواهی پایبندند.
 
شیخ علی سلمان همچنین حمله تروریستی اخیر در تونس را محکوم و با مردم این کشور ابراز همبستگی کرد و کشته شدن شماری از افراد بیگناه را در این حادثه به آنان تسلیت گفت.
 
خبری دیگر این که مرکز عراقی حمایت از ملت بحرین نمایشگاهی از تصاویر انقلاب 14 فوریه مردم بحرین را در مسیر عزیمت زایران حسینی (ع) به کربلای معلا دایر کرد.
 
در این نمایشگاه که با استقبال گسترده زایران حسینی (ع) روبرو شد، چندین تندیس و اثر هنری در میدان "اللؤلؤة " (نماد انقلاب بحرین) و آثار جنایت تخریب مساجد بدست نیروهای آل خلیفه و نیروهای موسوم به سپر جزیره برای عموم به نمایش گذاشته شد.
 
خبر دیگر این که نیروهای انقلابی بحرین، در بیانیه ای محاکمۀ "عبدالرؤوف الشایب" دبیر کل جنبش خلاص در لندن را به مثابۀ همراهی دولت انگلیس با خواسته های "دیکتاتورِی بحرین" در سرکوب مخالفان دانستند.
 
جنبش ها و جریان های امضاکنندۀ این بیانیه، با اشاره به محاکمه الشایب در لندن که از دوشنبه آغاز می شود و تا چند هفته ادامه می یابد، خاطر نشان کردند: آل خلیفه و هم پیمان سعودی اش، تلاش های متنوع دیپلماتیک را به کار بستند و مزد کافی به دولت انگلیس دادند تا عرصه را بر پناهندگان سیاسی بحرینیِ موجود در انگلیس تنگ کند و از فعالیت های متنوع سیاسی آنان جلوگیری کند، زیرا این فعالیت ها خواب را بر آل خلیفه و جلادان و مزدورانش، حرام کرده است".
 
در این بیانیه تاکید شده است که هدف از محاکمه الشایب، متهم کردن مخالفان بحرینی به تروریسم است تا زمینه همراهی سازمان های حقوق بشری و افکار عمومی جهانی و اروپایی با مخالفان بحرینی سلب شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdchkxni623nzid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی