>> عربستان در راستای ضربه زدن به اسلام گام بر می دارد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 239240
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

عربستان در راستای ضربه زدن به اسلام گام بر می دارد

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: عربستان با کارشکنی در برگزاری مراسم حج ثابت کرد که در راستای ضربه زدن به اسلام گام بر می دارد.
عربستان در راستای ضربه زدن به اسلام گام بر می دارد
ملا عبدالقادر بیضاوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهار داشت: استراتژی و راهبرد بین المللی سعودی ها توسط آمریکا و سایر کشورهای استعمارگر طراحی و اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: محروم کردن ملت ایران از مناسک حج در راستای تفرقه مسلمان هاست، که این عمل ناپسند از نگاه شرعی "سد عن سبیل الله" است.
امام جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: "سد عن سبیل الله" از سوی حامیان و عاملان غرب نابخشودنی است.
وی با بیان اینکه، حج کنگره اسلامی است و ظرفیت‌های عظیمی برای تقویت وحدت امت اسلامی دارد، تاکید کرد: حرمین شریفه مربوط به عربستان سعودی نیست بلکه متعلق به تمام امت اسلامی است و در این فریضه الهی باید همه شرکت کنند و از هر کشوری نمایندگانی وجود داشته باشد.
بیضاوی ادامه داد: وقتی حج به عنوان رکن مهم اسلامی محسوب می شود پس لازم است برای انجام این فرضه الهی همه مسلمان ها در کنار یکدیگر در سرزمین وحی و حرمین شریفین حضور ییدا کنند و طبق سنت پیامبر(ص) و حضرت ابراهیم، حج را انجام دهند.
وی با بیان اینکه آل سعود در مقابل مسلمان ها قرار گرفته اند، تصریح کرد: عربستان با کارشکنی در برگزاری مراسم حج ثابت کرد که در راستای ضربه زدن به اسلام و کمک به غرب گام بر می دارد لذا بر مسلمانان واجب است تا اتحاد خود را در قبال این بی‌مسئولیت بودن عربستان سعودی حفظ کنند.
 امام جمعه اهل سنت ارومیه در ادامه با اشاره به توطئه های استکبار برای تفرقه افکنی میان مسلمانان گفت : تفرقه باعث می شود ابرقدرت ها بتوانند در موازین اسلامی دخالت کنند و استقلال کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود ببرند از این رو ما نباید باهم اختلاف داشته باشیم، ملت ایران باید در صف واحد باشند و در مقابل ابرقدرت ها بایستند، نه اینکه مسلمانان در مقابل یکدیگر قرار گیرند.
https://taghribnews.com/vdchkwniv23nxid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی