تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 170345
با حضور علمای اهل سنت:

آغاز به کار پنجمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در شیراز

پنجمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر روز چهارشنبه، با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از علما و دانشمندان داخل و خارج از کشور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز آغاز شد.
آغاز به کار پنجمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در شیراز
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، این اجلاس امسال با عنوان دکترین جهانی دهه غدیر و نئو تئوری دهکده جهانی مهدویت در ۱۴ محور تخصصی برگزار می شود که دانشمندان داخل و خارج از کشور به ارائه مقاله و دیدگاه های تخصصی می پردازند.

حجت الاسلام نظری رئیس ستاد بزرگداشت دهه غدیر گفت: اجلاس امسال با عنوان " دکترین جهانی دهه غدیر و نئو تئوری دهکده جهانی مهدویت " با حضور علماء و اندیشمندان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) آغاز شده است.

حجت الاسلام نظری گفت: علاوه بر علمای اهل تسنن ، دانشمندانی هم از کشورهای روسیه ، فرانسه ، اسپانیا ، لهستان ، ایتالیا ، آلمان ، بلژیک ، هلند ، سوئد ، مجارستان ، یونان ، ونزوئلا ، ترکیه ، افریقای جنوبی ، رومانی ، کوبا ، برزیل ، سوئیس ، عربستان ، قطر ، سوریه و مصر در این برنامه حضور دارند.

وی افزود: پنجمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در ۱۴ محور تخصصی برگزار می شود که دانشمندان داخل و خارج از کشور به ارائه مقاله و دیدگاه های تخصصی می پردازند.

وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر باید جهانی و از سوی مردم جهان به نسل های آینده منتقل شود ، گفت: این اجلاس با هدف ظهور و بروز حلقه مفقود شده غدیر در جامعه کنونی برگزار می شود زیرا معتقدیم بشر امروز نیازمند فرهنگ غنی غدیر است.
https://taghribnews.com/vdchkvnzm23nqxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی