تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 272649
امام جمعه موقت سنندج:

یهود دشمن همیشگی مسلمانان است/ نابودی رژیم صهیونیستی هدف غایی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: یهود دشمن سرسخت مسلمانان بوده و هیچگاه نمی تواند به عنوان یک دوست برای ما تلقی شود.
یهود دشمن همیشگی مسلمانان است/ نابودی رژیم صهیونیستی هدف غایی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور گسترده مردم روزه دار این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز بار دیگر جهانیان به این مهم پی بردند که در ایران اسلامی اقوام و مذاهب مختلف در کنار همدیگر و برای سربلندی کشورشان همواره در صحنه حضور دارند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پس از حوادث چند هفته اخیر نشان داد که توطئه های دشمنان راه به جایی نخواهد برد و مردم ایران اجازه نمی دهند که امنیت و آرامش کشورشان خدشه دار شود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: از آغازین روزهای حلول دین مبین اسلام تاکنون شاهد دشمنی های گسترده یهودیان علیه مسلمانان بوده ایم و آنان هدفی جز تسلط بر اموال و منابع مسلمانان را در سر نمی پرورانند.

ماموستا حسینی افزود: یهود هیچگاه از دست ما راضی نخواهند شد تا زمانی که مطیع آن ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یهود دشمن همیشگی مسلمانان است و ما باید به این مهم توجه داشته باشیم و اتحاد و انسجام خود را در برابر توطئه های گسترده صهیونیسم جهانی حفظ نماییم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: خدمات و تلاش های دستگاه قضا را برای رفع مشکلات مردم ارج می نهیم و امیدواریم روز به روز بر دامنه این خدمات افزوده شود.
https://taghribnews.com/vdchkiniw23nq-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی