تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 168041
امام جمعه دهگلان:

پیروزی مقاومت جایگاه پوشالی صهیونیست‌ ها را به جهانیان نشان داد/روحانیون در خط مقدم مقابله با توطئه ها هستند

امام جمعه دهگلان پیروزی مقاومت اسلامی مردم غزه را مرهون روشنگری های روحانیون و علمای دینی و قدرت ایمان ناشی از تربیت دینی مردم عنوان کرد.
پیروزی مقاومت جایگاه پوشالی صهیونیست‌ ها را به جهانیان نشان داد/روحانیون در خط مقدم مقابله با توطئه ها هستند
"ماموستا جمال جعفری" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج پیروزی مقاومت اسلامی مردم غزه در برابر رژیم نامشروع اسرائیل را به همه مسلمانان جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و اظهار داشت: پیروزی مقاومت جایگاه پوشالی صهیونیست‌ ها را به جهانیان نشان داد و بر حق بودن مسلمانان و آموزه های اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: وحدت و تأسی از سیره رسول الله(ص) باید همواره مدنظر همه مسلمانان باشد و در ایام مختلف زندگی خویش پیروی از کتاب و سنت را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دهگلان خاطر نشان کرد: بدون شک قدرت ایمان، روحیه جهاد و شهادت و هدایت دینی و فکری علمای دینی در غزه زمینه ساز این پیروزی بزرگ شد و باید همواره این ویژگی های مهم در بین مسلمانان زنده و پویا باشد و مقاومت مردم غزه برای همگان الگو باشد.

ماموستا جعفری به وجود امنیت پایدار و آسایش در کشور اشاره کرد و گفت: امروز همگان شاهد و ناظرند، تنها کشور امن و مطمئن جهان، ایران اسلامی است.

وی گفت: امنیت و آسایشی که ملت ایران از آن برخوردارند، در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مسئولان خادم و دلسوز انقلاب و همراهی مردم همیشه در صحنه به وجود آمده است و هم اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی عملی برای همه آزادی خواهان دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: همه آزادی خواهان دنیا باید از مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع غزه، حمایت های مردم و نظام مقدس اسلامی ایران از آرمان های فلسطین درس بگیرند و این مهم را برای خود به عنوان یک الگوی عینی وحدت اسلامی قلمداد کنند.
https://taghribnews.com/vdchk6nzz23n-vd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی