تاریخ انتشار۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 293286
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(15)

تمدن نوین اسلامی نیاز واقعی و حقیقی انسان ها را رفع می کند

تنا - استان آذربایجان غربی
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: تمدن نوین اسلامی نیاز واقعی و حقیقی انسان ها را رفع می کند از این رو تمدنی واقعی و حقیقی است و حق از بین رفتنی نیست.
تمدن نوین اسلامی نیاز واقعی و حقیقی انسان ها را رفع می کند
ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: بیشتر افرادی که دین اسلام را پذیرفتند نه به خاطر شمشیر بلکه به خاطر فرهنگ اسلامی بود که توانست روز به روز حقیقت خود را به دنیا نشان دهد.

امام جمعه پیرانشهر افزود: ما برای تحقق تمدن نوین اسلامی به وحدت مسلمانان نیاز داریم و اگر بتوانیم تمدن نوین اسلامی را احیا و جهانی کنیم خواهیم توانست حاکمان بی دین را ساقط کنیم و حاکمیت را ملت ها به دست گیرند.

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به ضرورت تحقق تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: اجرای احکام تمدن نوین اسلامی که همگی به نفع انسان است، رستگاری، تحقق انسانیت و عقلانیت را به همراه دارد.

محمودی به پیشتازی ایران در عرضه اسلام تمدنی به دنیا اشاره و اضافه کرد: خط کلی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و توانست با این تمدن، افکار و اعتقاداتی که داشت و عملی که انجام داد تمدنی را به دنیا عرضه کند که اکثر دنیا تسلیم شوند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با ایجاد فرقه‌های تندرو به دنبال برپایی تمدن مادی و اسلام هراسی است چه بسا توانستند در برخی از کشورهای اسلامی حاکمانی را انتخاب کنند که به تمدن اسلامی اعتقادی ندارند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با اشاره به تاثیرگذاری مراکز دانشگاهی و پژوهشی در راستای جریان سازی تمدن نوین اسلامی در سطح کشور و جهان عنوان کرد: امروز جبهۀ استکبار بویژه آمریکا در حال برنامه ریزی برای عدم شکل گیری تمدن اسلامی در کشورهای اسلامی است لذا، مسئولین مراکز آموزش عالی ما باید با هوشیاری جلوی این اقدام دشمن خدعه گر را سد کنند.
https://taghribnews.com/vdch6xni-23nwid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی