تاریخ انتشار۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۰
کد مطلب : 170561
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

کفار و استکبار جهانی به دنبال اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: استکبار جهانی به هیچ چیزی رحم نمی کند و تنها هدفش غارت اموال مسلمانان و غلبه بر کشورهای اسلامی است.
کفار و استکبار جهانی به دنبال اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند
"مولوی عبدالصمد کریم زایی" در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر افزود: آمریکایی که خودش پرورش دهنده تروریست و عامل اختلاف بین مسلمانان است حال چگونه ادعای مبارزه با تروریسم را دارد.

وی اضافه کرد: آمریکا به بهانه از بین بردن تروریست ها به دنبال لشکر کشی به منطقه و از بین بردن زیر ساخت های کشورهای اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان، وحدت و پرهیز از اختلافات طایفه ای و مذهبی است.

مولوی کریم زایی در بخش دیگری از خطبه های نماز، عرفات را رکن اساسی حج دانست و گفت: انتظار می رود مسلمانان همانطور که در صحرای عرفات بدور از رنگ و ریا، پست و مقام، مذهب و موقعیت در کنار هم با وحدت و انسجام به راز و نیاز با خدای خویش می پردازند موظفند در برگشت به کشورهایشان نیز سفیران وحدت و اتحاد بین امت اسلامی باشند.

وی اظهار داشت: کفار و استکبار جهانی به دنبال اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند و می خواهند بر مسلمانان غلبه و بر کشورهای اسلامی حکومت کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: بزرگترین عامل پیروزی، عزت و شوکت مسلمانان وحدت، انسجام و یکپارچگی است.
https://taghribnews.com/vdch-vnzz23nqmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی