تاریخ انتشار۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 266862

اختتامیه سومین جایزه جهانی فیلم و عکس اربعین/ ترکمان:شرکت میلیونها انسان در مراسم اربعین از عشق به امام حسین(ع) است

مراسم اختتامیه "سومین جایزه جهانی فیلم و عکس اربعین" توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در فرهنگستان هنر تهران برگزار و بیانیه آن از طرف دبیر جشنواره قرائت شد.
اختتامیه سومین جایزه جهانی فیلم و عکس اربعین/ ترکمان:شرکت میلیونها انسان در مراسم اربعین از عشق به امام حسین(ع) است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اختتامیه "سومین جایزه جهانی فیلم و عکس اربعین" با حضور آقای دکتر "ابوذر ابراهیمی ترکمان" رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سفرای کشورهای خارجی و جمعی از هنرمندان، فعالان و مسؤولان فرهنگی برگزار شد.

"ابراهیم ترکمان" طی سخنانی در این مراسم، گفت: در روایات اسلامی همیشه، جهل در برابر عقل قرار گرفته است نه در برابر علم، و عقل است که ما را به سمت عبودیت خداوند می کشاند؛ اگر کسی عبادت خدا را در پیش نگیرد؛ از عقل خود استفاده نمی کند؛ در زیارت اربعین هم می خوانیم که امام حسین(ع) آمده است تا مردم را از جهل نجات دهد.

وی ادامه داد: اگر می بینیم که میلیونها انسان از سراسر دنیا در مراسم اربعین شرکت می کنند، به خاطر عشق به امام حسین(ع) است و نوعی گذشت از خویشتن در این رویداد بزرگ وجود دارد که عکاسان عزیز در جشنواره اربعین، تلاش می کنند؛ تا تنها گوشه ای از این همه بزرگی را به نمایش بگذارند.

در پایان این مراسم، نفرات برتر داخلی و خارجی معرفی و جایزه ویژه به آنان اهدا شد؛ در ابتدای این مراسم هم نمونه هایی از آثار برگزیدگان برای حضار به نمایش درآمد.

تهیه و تنظیم خبر: زهرا غلامی
https://taghribnews.com/vdch--nii23n-6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی