تاریخ انتشار۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 180695

جدیدترین پیام تحریک‌آمیز داعش به مسلمانان

سخنگوی گروه تروریستی داعش در پیامی صوتی مسلمانان را برای حمله به مسیحیان تحریک کرد .
جدیدترین پیام تحریک‌آمیز داعش به مسلمانان

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد عدنانی"سخنگوی گروه تروریستی داعش در پیام صوتی که در اینترنت منتشر شد، همه مسلمانان اروپا و غرب را دعوت کرد که به خانه های مسیحیان حمله ور شوند و آنان را هرکجا که هستند به سزای اعمالشان برسانند.

سخنگوی داعش همچنین با بیان اینکه مسیحیان باید هر لحظه در ترس، ترور و ناامنی به سر ببرند، هواداران خود را تهدیدکرد و گفت: ما با مسلمانانی که با وجود فراهم بودن امکان حمله به غرب کافر، به این فراخوان پاسخ مثبت ندهند، به مثابه "دشمن" برخورد خواهیم کرد.

عدنانی با اشاره به حمله تروریستی پاریس نیز گفت: کارهای ما با این عملیات پایان نگرفته است و ادامه خواهد داشت .

گروه تروریستی داعش که این روزها در دو جبهه سوریه و عراق از مردم و رزمندگان زخم کاری خورده و تلفات و خسارت زیادی دیده در تلاش است تا بتواند برای جبران شکست و کمبود نیروی خود اینگونه توجه افکارعمومی را به سمتی دیگر منحرف کند .  

خبرگزاری آناتولی امروز به نقل از یک منبع محلی اعلام کرد : گروه تروریستی داعش کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۵ سال را برای خدمت فراخوانده است.
داعش به این کودکان در یکی از پادگان های سوریه شیوه های آدمکشی و جنایت را می آموزد تا از آنان به عنوان ابزاری برای عملیات انتحاری استفاده کند ضمن اینکه عناصر داعش برای نجات خود از حملات هوایی از این کودکان و نوجوانان به عنوان سپر انسانی هم استفاده می کنند.
https://taghribnews.com/vdcgyz9qnak9734.rpra.html
مرجع : روزنامه جمهوری اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی