تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۰
کد مطلب : 261299

رونمایی از چهار پهپاد بومی در یمن

طی مراسمی از چهار پهپاد بومی یمن با حضور صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی این کشور، رونمایی شد.
رونمایی از چهار پهپاد بومی در یمن
پایگاه خبری النجم الثاقب متعلق به انصارالله یمن گزارش داد: این پهپادها دارای قابلیت‌های رصد، شناسایی و اعلام وضعیت قرمز و تهاجم در میادین نبرد است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این مراسم، با تمجید از این دستاورد نظامی جدید این کشور گفت: ساخت این پهپادها در شرایط سخت محاصره و با گذشت بیش از هفتصد روز تجاوز نظامی عربستان صورت گرفته است.

صماد افزود:متجاوزان با وجود استفاده از تمامی سلاح و تجهیزات مدرن، تبلیغات رسانه‌ای و به‌کارگیری مزدوران داخلی و خارجی، نتوانسته‌اند روحیۀ بالای یمنی‌ها را تضعیف و مقاومت آنان را در هم بشکنند.

از طرفی پایگاه اینترنتی روزنامۀ عکاظ عربستان هم به نقل از ماجد القصبی، وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری این کشور از تلاش ریاض برای بومی‌سازی ساخت سلاح خبر داد.

ارتش یمن به ‌تازگی در بیانیه‌ای از ناتوانی سیستم‌های موشکی پیشرفتۀ ساخت آمریکا در سرنگونی موشک‌های یمنی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: بالا رفتن کیفیت و دقت اصابت موشک‌های بالستیک یمن باعث شده است، سامانۀ موشکی پاتریوت که سال گذشته آمریکا در اختیار عربستان قرار داد، نتواند آن‌ها را سرنگون کند.

ارتش یمن همچنین اعلام کرد که توانسته است، در دورانی کوتاه و در شرایطی بسیار دشوار با کمک توانمندی‌های داخلی و بومی، به موفقیت‌های چشمگیری علیه دشمن دست یابد.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات تلافی‌جویانه با موشک‌های بالستیک به مواضع سعودی‌ها در خاک عربستان را طی چند ماه اخیر تشدید کرده‌اند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgyq9xyak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی