>> فلسفه‌ وجودی گروهک‌ها تضعیف جهان اسلام استضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 279623
​در جمع سران عشایر منطقه دشتبیل عنوان شد؛

فلسفه‌ وجودی گروهک‌ها تضعیف جهان اسلام است/ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی

تنا - استان آذربایجان غربی
فرمانده سپاه اشنویه گفت: فلسفه‌ وجودی و هدف اصلی گروهک‌های تروریستی ایجاد اختلاف، تنش‌زایی و تضعیف جهان اسلام است.
فلسفه‌ وجودی گروهک‌ها تضعیف جهان اسلام است/ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، علی حسینی امروز در نشست روشنگری با موضوع استکبار جهانی با حضور جمعی از سران عشایر و طوایف و بسیجیان منطقه دشتبیل، اظهار داشت: ایجاد اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی در راستای سیاست‌های رژیم صهیونیستی و تضعیف قدرت کشورهای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی همواره در راستای تأمین منافع استکبار جهانی حرکت کرده و قدم برداشته اند، هدف اصلی اجرای سیاست تفرقه‌افکنانه استکبار جهانی را تأمین امنیت رژیم نامشروع صهیونیستی عنوان کرد.

به گفته حسینی دشمنان اسلام تهاجم فرهنگی گسترده‌ای علیه اسلام آغاز کرده‌اند که اختلاف و تفرقه همواره یکی ازسیاست های ثابت دشمنان جهان اسلام برای تضعیف قدرت کشورهای اسلامی بوده است .

فرمانده سپاه اشنویه تصریح کرد: با توجه به ناکامی استکبار جهانی در مهار انقلاب اسلامی در طی جنگ‌های نظامی و اقتصادی و تغییر رویکرد آنان از جنگ سخت به جنگ نرم، تهاجم فرهنگی گسترده و پیچیده ای علیه اسلام و انقلاب اسلامی آغاز کرده اند.

وی با بیان این که تمرکز انقلاب اسلامی ایران بر تشکیل امت واحده یک اصل خدشه ناپذیر است، گفت: حضرت امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر تقریب مذاهب اسلامی، تشکیل امت واحده اسلامی و اتحاد میان مسلمانان تاکیدهای اساسی و جدی داشته و دارند.

حسینی در پایان با اشاره به نقش مدبرانه و هوشمندانه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) در حفظ وحدت جهان اسلام و مواجهه با ترفندهای مستکبران جهانی، حفظ وحدت و انسجام دینی و ملی را خواستار و به نقش پر رنگ انقلاب اسلامی در برملا کردن نقشه های شوم دشمنان اسلام اشاره کرد.
https://taghribnews.com/vdcgxy9xwak9u34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی