تاریخ انتشار۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 268328

​چاپ سری کتاب های "پیامبران و صحابه" برای کودکان روسیه

سری کتاب های "پیامبران و صحابه" با هدف آشنایی کودکان با یاران و اصحاب پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع)، با زبانی بسیار ساده برای کودکان ترجمه و چاپ شده است.
​چاپ سری کتاب های "پیامبران و صحابه" برای کودکان روسیه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، انتشار کتاب‌های دینی برای کودکان روسیه، گامی بزرگ در راستای ساخت اندیشه های صحیح برای کودکان مسلمان و غیرمسلمان این کشور است.
 
این مجموعه کتاب‌ها نه تنها مورد توجه کودکان مسلمان قرار گرفته است، بلکه برای مخاطبین غیرمسلمان نیز جالب بوده و این امکان را می‌دهد که کودکان بتوانند درس های زیبایی از یاران اهل بیت(ع) بیاموزند و با زندگی آنها و تاریخ اسلام آشنا شوند.
 
کتاب های "داستان حضرت نوح" و "یک آسمان خبر" با تصویرگری بسیار زیبا و ترجمه روان با زبانی کودکانه، از سوی بنیاد مطالعات اسلامی مسکو و به وسیله انتشارات صدرا، به زبان روسی انتشار یافته است.
 
همچنین بنیاد مطالعات اسلامی مسکو در ماه محرم برای ایام عاشورا، کتاب "قصه های عاشورایی" را که در آن روایت به شهادت رسیدن ۱۰ تن از یاران امام حسین(ع) با زبان بسیار زیبایی برای کودکان روایت شده، به چاپ رساند.
 
دو کتاب "میزبان آفتاب" درباره زندگی «ابو ایوب انصاری» و "شکوفه لبخند" درباره حیات «بانو آمنه دختر وهب، مادر پیامبر اکرم(ص)» نیز از مجموعه کتاب های آفتابگردان است که از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) برای کودکان به زبان روسی، ترجمه و منتشر شده است.
 
به زودی سه کتاب دیگر نیز از مجموعه «پیامبران و صحابه» با عنوان "آواز رهایی"، "تشنه دیدار" و "سایه محبت" و سری «پیامبر و قصه هایش» از نشر جمال که شامل مجموعه ۵ جلدی است و هرجلد شامل ۱۴ حکایت از زندگی پیامبر(ص)، به بازنویسی حجت الاسلام «حیدری ابهری» است، توسط  بنیاد مطالعات اسلامی مسکو انتشار خواهد یافت.
https://taghribnews.com/vdcgx79x7ak93w4.rpra.html
مرجع : ابنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی