>> اقدام ترامپ درباره قدس، زمینه‌ساز ناآرامی در منطقه است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 297542
​آلمان هشدار داد:

اقدام ترامپ درباره قدس، زمینه‌ساز ناآرامی در منطقه است

وزارت خارجه دولت آلمان اعلام کرد که تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌تواند زمینه‌ای برای بروز ناآرامی در این منطقه شود.
اقدام ترامپ درباره قدس، زمینه‌ساز ناآرامی در منطقه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت خارجه آلمان درباره تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل هشدار داد.

بنابر گزارش نشریه آلمانی فوکوس، چنین اقدامی می‌تواند زمینه‌ساز ناآرامی در قدس، کرانه باختری و نوار غزه باشد. آلمان پیشنهاد می‌کند که رسانه‌های محلی در این مورد اطلاعاتی به دست بیاورند اما از انتشار آن در مناطقی که تحت تاثیر این اقدام قرار می‌گیرند، خودداری کنند.

روز گذشته «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان هم اعلام کرده بود که انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو می‌تواند باعث ناآرامی در منطقه شود.

در حالی که هشدارهای بین‌المللی و اسلامی درباره انتقال احتمالی سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو به بیت‌المقدس ادامه دارد، یک مقام آمریکایی از قصد ترامپ برای اعلام این موضوع در سخنرانی روز چهارشنبه وی خبر داده است.

یک مقام ارشد دولت ترامپ به همراه دو همکار خود روز سه شنبه در کاخ سفید برای خبرنگاران در این باره جلسه توجیهی گذاشتند و صحبت کردند اما خواستار عدم انتشار نام و هویتشان شدند.
https://taghribnews.com/vdcgtu9xxak9yn4.rpra.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی