تاریخ انتشار۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 207947
امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان:

بي کفايتي آل سعود در مديريت حج بر تمامي امت اسلامي ثابت شد

امام جمعه اهل سنت تازه ياب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: بي کفايتي وسوء مديريت آل سعود در مناسک حج منجر به شهادت جمعي از ضيوف الرحمن گرديد که اين هرگز از اذهان امت هاي اسلامي به فراموشي سپرده نخواهد شد.
بي کفايتي آل سعود در مديريت حج بر تمامي امت اسلامي ثابت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه ياب از توابع شهرستان مانه و سملقان در خطبه هاي نماز[معه اين هفته اظهارداشت: مدیریت حج باید به سران کشورهای اسلامی واگذار شود زیرا دیگر اعتمادی به آل سعود وجود ندارد. 

آخوند خوش نظر تصريح کرد: مکه قبله همه مسلمانان است و محبت پیامبر اکرم در دل همه ما چه شیعه چه سنی جای دارد، مکه و مدینه ملک پدری آل سعود نیست که هر طور می خواهند رفتار کنند و در برابر اتفاقات اخیر پاسخگو نباشند.

وي بيان داشت: سران کشورهاي اسلامي بايد با تشکيل هرچه زودتر کميته حقيقيت ياب، تمامي عاملين اين فاجعه منا را محکوم کرده و به اشد مجازات برسانند.
وي همچنين افزود: چنانچه خواهان شکوفایی و اهتزاز پرچم صمیمیت، محبت، عزت و خشنودی خداوند و رسولش هستیم،(وحدت كلمه) تنها راه نجات مسلمانان و دین اسلام از چنگال مستکبران است. 

وي اضافه کرد: تمامی مسلمانان دارای کتاب آسمانی و پیامبر واحد هستند لذا باید به این دو پناه برد و از اختلافات جزیی پرهیز کرد.
امام جمعه اهل سنت تازه ياب ادامه داد: بر خلاف تبلیغات سو ء دشمنان انقلاب، برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم در جامعه اسلامی ایران به خوبی زندگی می کنند که این امر می تواند الگویی از وحدت برای جهان اسلام باشد.

آخوند خوش نظر تصريح کرد:با توجه به توطئه های استکبارجهانی و دیگر مزدوران و ایجاد تفرقه توسط آنها در بین مسلمانان باید هوشیارانه عمل کنیم تا دشمنان اسلام نتوانند برما حکومت کنند و باید بدانیم، تنها در سایه اسلام و اتحاد می توان در مقابل ابر قدرتهای پوشالی بایستیم. 
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtu9xuak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی