تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 174845
نماینده مفتی اعظم سوریه و مدیرکل افتاء وزارت اوقاف:

دین تکفیری ها، خونریزی و هتک حرمت است/جهان اسلام از جنایات تکفیریها بیزار است

نماینده مفتی اعظم سوریه با تاکید بر اینکه جهان اسلام از جنایات تکفیریها بیزار است، گفت: دین آنها خونریزی و هتک حرمت و مقابله با آیین اسلام است.
دین تکفیری ها، خونریزی و هتک حرمت است/جهان اسلام از جنایات تکفیریها بیزار است
به گزارش خبرنگار تقریب، "علاء‌الدين زعتری" نماینده مفتی اعظم سوریه و مدیرکل افتاء وزارت اوقاف شامگاه روز دوشنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام،با اشاره به اینکه امت اسلام امروز در یک شرایط بحرانی به سر می برد اظهار کرد: چرا که از دیرباز دشمن دین عظیم ما را هدف قرار داده است و در گذشته بسیاری از کشورهای اسلامی مستعمره دشمنان اسلام بودند.

وی ادامه داد: با بیداری مسلمانان دشمنان دچار ناکامی وسیع شدند ولی مجدد تلاش کردند و نقشه ها کشیدند برای اینکه بتوانند مجددا دیانت ما را مورد هدف قرار بگیرند و گروه هایی درست کردند که با زبان ما و با شریعت ما علیه ما اقدام کنند.

نماینده مفتی اعظم سوریه با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) از رفتار و کردار تکفیری ها بیزار هستند ابراز کرد: این گروه ها در واقع با یک دین و اندیشه جدید، نظام های جدید را وارد سرزمین های اسلامی کردند، دین آنها خونریزی و هتک حرمت و مقابله با آیین اسلام است.

علاء‌الدين زعتری با اشاره به اینکه اسلام با یهود و مسیحیان نیز همزیستی دارد گفت: اسلام رحمتی برای زمین و آسمان و بشریت است و از این روست که قران می فرماید کسانی که فتنه را در محافل مومنان وارد می کنند اینها وارد جهنم خواهند شد.

وی ادامه داد: آنها مسجد، حسینیه و کلیسا را به رسمیت نمی شناسند و می خواند خشک و تر را بسوزانند و از بین ببرند.

نماینده مفتی اعظم سوریه در پایان با اشاره به روایت حضرت علی(ع) بیان کرد: ایشان می فرماید اگر پرچم های سیاه را مشاهده کردید بر زمین ثابت قدم باشید چرا که گروه هایی خواهند امد که دعوت به حق خواهند کرد در حالی که اهل حق نیستند با اینها مقابله کنید تا خداوند امر خود را محقق کند.
https://taghribnews.com/vdcgtt9qnak9u74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی